ویدیو : تعریف کردن خاطرات خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز

به تازگی ویدیویی از خاطرات خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز در رسانه های داخلی پخش شده که بسیار جالب و دیدنی می باشد.

به تازگی ویدیویی از خاطره خنده دار و شنیدنی مازیار لرستانی در رسانه‌های فارسی پخش شده که بسیار جالب و دیدنی می‌باشد. گویا تعریف کردن داستان خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز بسیار شیرین و جذاب بوده که برخی از مخاطبین را جذب خود کرده است.

مازیار لرستانی که پیش از این با نام شهره لرستانی در سینما و تلویزیون فعالیت می کرد، در اولین حضورش در مصاحبه‌ای رسمی پس از تغییر جنسیت در برنامه تاک شوی «طناز» با اجرای کمال تبریزی، از چالش ها و سختی های شرایطی که داشت حرف زد. در ادامه ویدیویی از داستان خنده دار مازیار لرستانی خواهید دید.

خاطرات خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز

با داستان خنده دار مازیار لرستانی از تناقضی که سال‌ها با آن زندگی می‌کرد مشکلات خود را در قالبی طنز به مخاطبان منتقل کرد. پس از موفقیت برنامه «طناز» با اجرای کمال تبریزی کارگردان فیلم محبوب «مارمولک» که تقریبا برای همه‌ی ایرانیان خاطره انگیز است، انتشار این برنامه متوقف شد و قسمت‌های قبلی آن هم از پلتفرم روبیکا حذف شد.

او در بخشی از این مصاحبه به چالش استفاده از توالت مردانه یا زنانه اشاره کرد و باعث خنده شدید کمال تبریزی و تماشاچیان این برنامه شد. در ویدیوی زیر خاطرات خنده‌دار مازیار لرستانی از حضور در مجلس زنانه، استفاده از توالت مردانه و رفتن به حمام عمومی را بشنوید و ببینید.

پس از موفقیت برنامه «طناز» با اجرای کمال تبریزی کارگردان فیلم محبوب «مارمولک» که تقریبا برای همه‌ی ایرانیان خاطره انگیز است، انتشار این برنامه متوقف شد و قسمت های قبلی آن هم از پلتفرم روبیکا حذف شد.

تعریف کردن داستان خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز

در ادامه می‌توانید ویدیو خاطره خنده دار و شنیدنی مازیار لرستانی در برنامه طناز را ببینید:

پس از آن که محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران ساترا خبر داد که مجموعه «طناز» از پلتفرم روبیکا حذف شده است و بعد از طی مراحل صدور مجوز طبق آیین‌نامه محتوایی ساترا، مجددا از طریق سرویس (سکوی) روبیکا منتشر خواهد شد، کمال تبریزی، مجری این مجموعه در صفحه اینستاگرامش نوشت:

“۲۰سال طول کشید تا «مارمولک» را پخش کنند احتمالا ۲۰ سال طول خواهد کشید تا «طناز» را بدون سانسور پخش کنند!”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *