ویدیو : پخش ربنای استاد شجریان پس از سال ها در برنامه محفل

به تازگی ویدویی از پخش ربنای استاد شجریان پس از سال ها در برنامه محفل در رسانه ها پخش شده که باعث تعجب برخی کاربران شده است.

اخیرا ویدیویی از ربنا استاد شجریان در برنامه محفل در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. گویا پخش ربنای شجریان پس از سال ها از تلویزیون توسط یک نوجوان خوانده شده است.

گویا برخی حواشی وجود دارد که پخش شدن ربنا محمدرضا شجریان در مسابقه محفل جایگزین نسخه خود استاد  شجیریان خواهد شد که این شایعاتی از سوی کاربران فضای مجازی است؛ ولی این صدا نمیتواند هم اکنون جای صدای استاد محمدرضا شجریان را بگیرد.

پخش ربنای استاد شجریان پس از سال ها در برنامه محفل

در برنامه محفل شبکه سه سیما پس از سال‌ها دعای معروف ربنا محمدرضا شجریان با اجرای یک نوجوان پخش شد با این اجرا همه به یاد استاد شجریان افتادند که ربنا را بدون استفاده از تکنولوژی‌های امروزی ماندگار خواندند و سال‌ها در سحر و افطار میهمان خانه‌هایمان بود و هنوز مشتاق این ربنای زیبای استاد شجریان هستیم و هر کسی جای او خواند جای او نگرفت!

محمدرضا شجریان موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، خواننده و خوشنویس اهل ایران است. استاد محمدرضا شجریان از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی ایرانی است و آلبوم‌های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده‌ است.

پخش ربنای شجریان پس از سال ها از تلویزیون

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ربنا استاد شجریان در برنامه محفل را ببینید:

محمدرضا شجریان اول مهر ماه 1319 در مشهد متولد شد. 5 ساله بود که در خلوت کودکانه‌اش آواز می‌خواند، 15بهمن 1326 به کلاس اول می‌رود و یک سال بعد به آموزش تلاوت قرآن‌کریم نزد پدر می‌پردازد. در 9 سالگی تلاوت قرآن را آغاز می‌کند و یک سال بعد این کار را در میتینگ‌ها و اجتماعات سیاسی آن سال‌ها ادامه می‌دهد.

در سال 1331 برای نخستین بار صدای محمدرضا شجریان از رادیو خراسان پخش می‌شود. سال 1332 محمدرضا شجریان عنوان شاگرد ممتاز را در بین دانش آموزان مشهدی از آن خود می‌کند و سپس در دبیرستان شاهرضا تحصیلات خود را پی می‌گیرد. همزمان در مسابقات فوتبال دبیرستان‌های مشهد هم حضور می‌یابد و در سال 1334 موفق می‌شود به تیم دانش آموزی استان راه یابد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *