ویدیو : حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز

به تازگی ویدیویی از حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز در رسانه های مجازی فارسی توسط کاربران در حال دست به دست شدن می باشد.

امروز ویدیویی از حرکات حاشیه ساز سحر قریشی پشت چراغ قرمز در رسانه‌های مجازی پخش شده است. گویا پس از منتشرش شدن جنجالی ترین ویدیوی از حرکات نامشروع سحر قریشی شایعاتی مبنی بر از دست دادن عقلش در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

حرکات موزون سحر قریشی پشت چراغ قرمز در رسانه‌‍های مجازی فارسی بحث داغی را برای کاربران ایجاد کرده است کعه حواشی زیاد را برای او ایجاد خواهد کرد.

حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز

سحر قریشی به تازگی ویدئویی عجیبی ازخود پشت چراغ قرمز منتشر کرده است. حرکات حاشیه ساز سحر قریشی پشت چراغ قرمز در این ویدئو مشغول نگاه کردن به دوربین و ایجاد اکت‌های عجیب در صوت خودش است.

حرکات حاشیه ساز سحر قریشی پشت چراغ قرمز

در ادامه می‌توانید جنجالی ترین ویدیوی از حرکات نامشروع سحر قریشی را ببینید:

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون، در مرداد ماه سال گذشته به امارات مهاجرت کرده و در شهر دبی ساکن شده است. او هنوز به شغل جدیدی نپرداخته است و چند ماه پیش اعلام کرده بود که تصمیم به بازگشت به ایران ندارد و می‌خواهد در امارات فعالیت کند؛ اما هنوز هیچکس نمی‌داند که پس از بازیگری، در چه حوزه‌ای فعالیت خواهد کرد.

سحر قریشی کار بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *