ببینید : تصویری عاشقانه از مجتبی پیرزاده در کنار همسرش

به تازگی تصویری عاشقانه از مجتبی پیرزاده در کنار همسرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز خبری از عاشقانه های مجتبی پیرزاده به همراه همسرش در شبکه‌های مجازی در رسانه‌های مجازی فارسی، باعث ایجاد بحث داغ و جنجالی بین کاربران این محیط شده است.

اخیرا عکسی جذاب از مجتبی پیرزاده در کنار همسرش در اینستاگرام پخش شده که حواشی زیادی را برای بازیگر محبوب سریال پوست شیر ایجاد کرده است. در ادامه تصویری از همسر مجتبی پیرزاده به همراه خودش خواهید دید.

تصویری عاشقانه از مجتبی پیرزاده در کنار همسرش

مجتبی پیرزاده با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است، همسرش از فارغ التحصیلان رشته تئاتر از دانشگاه سوره است که در تئاتر بازی و کارگردانی می‌کند، این دو در سال 96 صاحب دختری بنام رونا شدند.

هنرمند مجتبی پیرزاده زاده 1364 در شهر تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. تا کنون اطلاعات دقیقی از سال تولد او منتشر نشده است. او فعالیت خود را با تئاتر آغاز نموده است و با فیلم مرگ فروشنده در سال 1393 وارد سینما گردید.

وی بابقه بازی در فیلم های فروشنده ،پل خواب، یک روز به خصوص، دریاچه ماهی و سریال سایه بان را در کارنامه هنری خود دارد.

عاشقانه های مجتبی پیرزاده به همراه همسرش

در ادامه می‌توانید عکسی جذاب از مجتبی پیرزاده در کنار همسرش را ببینید:

تصویری عاشقانه از مجتبی پیرزاده در کنار همسرش
عاشقانه های مجتبی پیرزاده به همراه همسرش

مجتبی پیرزاده زاده 1364 تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است، تحصیل کرده مدرسه البریز در تهران می باشد. او با سریال سایه بان اولین تجربه تصویری خود به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *