ویدیو: آسفالت کردن کوچه یک محله توسط آرنولد شوارتزنگر

به تازگی، ویدئویی از آسفالت کردن کوچه یک محله توسط آرنولد شوارتزنگر در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای جالب توجهی را به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی از آسفالت کوچه محله توسط آرنولد منتشر شده که خبری را تحت عنوان آسفالت یک محله از آرنولد شوارتزنگر را در فضای مجازی به انتشار رسانده است.

ویدئوی بیل زدن آسفالت کوچه از آرنولد ، در فضای رسانه، توانست بازخوردهای جالب توجهی را به همراه داشته باشد.

آسفالت کردن کوچه یک محله توسط آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد.

او و دوستانش، اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت:

امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.

در ادامه می‌توانید آسفالت یک محله از آرنولد شوارتزنگر را ببینید:

بیل زدن آسفالت کوچه از آرنولد

آرنولد آلویس شوارتزنگر متولد ۳۰ ژوئیهٔ ۱۹۴۷ بازیگر اتریشی-آمریکایی و بدنساز و سیاستمدار سابق است که مابین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ به‌عنوان سی و هشتمین فرماندار ایالت کالیفرنیا مشغول به فعالیت بوده است. او در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ از سوی مجلهٔ تایم به‌عنوان یکی از ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین اشخاص در جهان نام گرفته است.

او هم اکنون ۵ فرزند دارد و همسر او نیز ماریا شرایور کندی (خواهرزادهٔ جان. اف. کندی) بود. این دو در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند و در سال ۲۰۲۱ طلاق گرفتند. از بهترین دوستان او می‌توان به فرانکو کولومبو، فرانک زین، چارلز گینز و جورج باتلر اشاره کرد که در دوران ورزشی زندگی او خیلی تأثیرگذار بودند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *