جزئیات مرگ مرموز جونگ چائه یول بازیگر کره جنوبی

بعد از انتشار خبر ناگهانی و تاسف‌بار درگذشت جونگ چائه یول بازیگر کره‌ای، جزئیات مرگ مرموز جونگ چائه یول توسط رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

جونگ چائه یول بازیگر اهل کره جنوبی بود که اخیرا خبر درگذشت جونگ چائه یول توسط مجلات و رسانه‌های خارجی به انتشار رسید. این درگذشت به دلیل مرموز بودن مرگ جونگ چائه یول سر و صدا و جنجال زیادی به همراه خود داشته که هنوز دلیل قطعی و تایید شده آن مشخص نیست.

جزئیات مرگ مرموز جونگ چائه یول

پیکر بی‌جان جونگ چائه یول روز 11 آپریل در خانه‌اش پیدا شد. او متولد 4 سپتامبر 1996 بود و فقط 26 سال داشت. وی با بازی در نقش یکی از اعضای پلیس در سریال کمدی فانتزی کارآگاه زامبی محصول ۲۰۲۰ به شهرت رسیده بود. در بیانیه‌ای که توسط شرکت مدیریت یول منتشر شد گفته شد:

ما اینجا هستیم تا اخبار دلخراشی بدهیم. متاسفانه ما او را از دست دادیم. مراسم خاکسپاری او به درخواست خانواده‌اش به صورت خصوصی برگزار می‌شود. برای او دعا کنید تا در آرامش باشد.

هنوز علت مرگ او اعلام نشده و در ادامه بیانیه‌ تنها آمده است:

چائه یول ۱۱ آوریل ۲۰۲۳ ما را ترک کرد. دعا می‌کنیم او که بازیگری صادق بود، در آرامش باشد.

جزئیات مرگ مرموز جونگ چائه یول
مرگ جونگ چائه یول

مرگ جونگ چائه یول

خبر درگذشت وی بدون افشای جزییات تایید شد. او در حالی از دنیا رفت که در حال فیلمبرداری نقش اصلی در سریال عروسی غیرممکن بود که با اقتباس از یک رمان آنلاین درباره یک بازیگر زن که ازدواجی جعلی را تجربه می‌کند، ساخته می‌شود. در بیانیه تایید خبر درگذشت او، آمده است:

صمیمانه از شما درخواست می‌کنیم از نوشتن مطالبی درباره دلایل درگذشت او خودداری کنید.

یونگ کار خود را به عنوان یک مدل در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و ۲ سال بعد با بازی در فیلم کره‌ای عمیق وارد عرصه بازیگری شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *