ببینید: تغییر چهره عجیب یکتا ناصر خبرساز شد! +[استوری خاص منوچهر هادی برای همسرش]

تصویری از تغییر چهره عجیب یکتا ناصر در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.


اخیرا عکسی از تغییر چهره یکتا ناصر بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید یکتا ناصر همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب یکتا ناصر

جدید ترین عکس یکتا ناصر

به گزارش منابع خبری:

یکتا ناصر بازیگر خوب ایرانی است که در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او به تازگی عکسی از چهره خود منتشر کرده است که بسیار ترند شد. در ادامه می‌توانید تغییر چهره یکتا ناصر را مشاهده کنید:

تغییر چهره عجیب یکتا ناصر
تغییر چهره عجیب یکتا ناصر

بیشتر بخوانید:

ببینید: لباس عجیب یکتا ناصر همه را شوکه کرد! +[ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی]

ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

استوری خاص منوچهر هادی برای همسرش

استوری خاص منوچهر هادی برای یکتا ناصر

به گزارش منابع خبری:

منوچهر هادی متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در شهر گلپایگان است. او در عرصه کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی سینما فعالیت می‌کند. در ادامه می‌توانید استوری جدید منوچهر هادی برای یکتا ناصر را مشاهده کنید:

استوری خاص منوچهر هادی برای همسرش
استوری خاص منوچهر هادی برای همسرش

علت طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی

یکتا ناصر و منوچهر هادی که به عنوان زوج خوشبخت هنری صنعت سینما شناخته می‌شدند،‌ طلاق گرفتند. علت طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی چه بود؟ این ویدیو باعث شد تا برخی از منتقدان و کنجکاوان علت طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی را ادامه رفتار هادی بدانند. یعنی از نظر آن‌ها منوچهر هادی هنوز هم با خانم‌ها ارتباط نزدیک برقرار می‌کرده و علت جدایی همین مسئله است.

(اشاره می‌کنم که سایت فیگار هیچگونه جهت‌گیری نسبت به اخبار ندارد، و صرفا محتوای دیگر رسانه‌ها را بازنشر می‌دهد!)


اخیرا خبری مبنی بر طلاق منوچهر هادی از یکتا ناصر در رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی بحث داغی برای کاربران شده است. گویا حواشی نیز در مورد جدایی این دو هنرمند در رسانه‌ها زیاد شده و در این نوشتار به اخبار پایان خواهیم داد.

شنیده ها حاکی از این بوده که مدتی از طلاق گرفتن یکتا ناصر از منچوهر هادی مدتی می‌گذرد، اما این خبر را تائید یا تکذیب نمی‌کند. در ادامه به اخباری در مورد مشخص شدن طلاق یکتا ناصر از شوهرش خواهیم پرداخت.

شایعه لو رفتن علت طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی حقیقت دارد؟

عکس جدید از یکتا ناصر
عکس جدید از یکتا ناصر

حالا باز هم سوال می‌کنیم که آیا منوچهر هادی و یکتا ناصر از هم جدا شدند؟ منوچهر هادی کارگردان پرکار سینمای بدنه ایران عکس‌هایی از خود در کنار دخترش منتشر کرده است که در ادامه خواهیم دید. یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد.

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

علت طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی
علت طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید تصویری از منوچهر هادی و دخترش در حال تفریح منتشر شده که باعث این گمانه شده یکتا ناصر از شوهرش جدا شده است.

صحبت‌های یکتا ناصر در مورد جدایی‌اش همه را شوکه کرد. در صفحه‌های منوچهر هادی و یکتا ناصر مدتی است که خبری از عکس‌های دوتایی نیست. به همین دلیل است که شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر را مطرح شده است. در ادامه یکتان ناصر را می‌بینیم که در فضایی سبز در حال خوشگزرانی است.

در ادامه متوجه می‌شوید که همه چیز زیر رسانه‌ها می‌باشد و این نوع از شایعات را بوجود می‌آورند و به همین علت هست که ما با قرار دادن کلمه‌ی رسانه در عنوان فاش شدن علت +18 رسانه‌ای طلاق یکتا ناصر از همسرش به این موضوع اشاره کرده‌ایم.

یکتا ناصر بازیگر سینما ایران در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، درپاسخ به این سوال که آیا از منوچهر هادی طلاق گرفته است گفت:

“اگر سوالی درباره کار و برنامه هایم داشتید، پاسخ می دادم اما درباره این شایعات حرفی برای گفتن ندارم.”

وی در ادامه در تایید این سوال که آیا این حرف ها را شایعه می دانید اظهار کرد:

“بله حتما همین طور است.”

منوچهر هادی متولد 28 مرداد 1351 در تهران، کارگردان است. تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است او از پشت صحنه فیلم‌ها به عنوان تدارکات چی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید.

علنی شدن ماجرای طلاق یکتا ناصر از شوهرش
طلاق منوچهر هادی از یکتا ناصر

طلاق گرفتن یکتا ناصر

منوچهر هادی در اسفند 94 با یکتا ناصر بازیگر مشهور ایرانی با مهریه 5 سکه طلا ازدواج کرد، این دو در فیلم من سالوادور نیستم با یکدیگر همکاری داشتند. این زوج صاحب یک فرزند دختر بنام سوفیا هستند. منوچهر هادی تصاویری را از خوشگذرانی خود با دخترش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کلیپ عاشقانه یکتا ناصر و منوچهر هادی را ببینید:

فیلم صحنه عاشقانه یکتا ناصر با حسین یاری را ببینید:


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییر چهره عجیب یکتا ناصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *