تبلیغ جنجالی کیم کارداشیان درباره دستگاه نجات دهنده اینستاگرام را بهم ریخت! +[جزئیات]

کیم کارداشیان دستگاه نجات دهنده ؛ خانم کیم کارداشیان به تازگی در صفحه اینستاگرامش دست به تبلیغ عجیبی زد که با واکنش های فراوانی همراه بود.

کارشناسان پزشکی نسبت به استفاده از “دستگاه اسکن پرونوو” به عنوان یک “نجات‌دهنده” هشدار دادند. آنها معتقدند این دستگاه می‌تواند با ترغیب بیماران به انجام آزمایش‌های غیرضروری، به آنها آسیب برساند. در ادامه مطلب با خبر دستگاه نجات دهنده کیم کارداشیان همراه ما بمانید.

کیم کارداشیان تبلیغ دستگاه نجات دهنده

به گزارش منابع خبری:

کیم کارداشیان، سلبریتی آمریکایی، از طرفدارانش خواست تا با استفاده از دستگاه اسکن پرونوو، بدن خود را اسکن کنند.

کیم کارداشیان، میلیاردر آمریکایی، با انتشار عکسی از خود در کنار این دستگاه، استفاده از آن را به عنوان یک “نجات‌بخش” تبلیغ کرد. او مدعی شد این دستگاه قادر است سرطان و آنوریسم را در مراحل اولیه و قبل از بروز علائم تشخیص دهد.

کیم کارداشیان دستگاه نجات دهنده
کیم کارداشیان دستگاه نجات دهنده

دستگاه نجات دهنده چیست ؟!

کارشناسان پزشکی توصیه کردند مردم از این دستگاه استفاده نکنند. همچنین گفته شده اسکنی که کارداشیان انجام داده، یک ساعت طول کشیده و 2500 دلار هزینه داشته است. کیم کارداشیان که اکنون به یک چهره شناخته شده در سطح جهان تبدیل شده، ابتدا به خاطر دوستی با پاریس هیلتون، هنرپیشه و مدل آمریکایی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. سپس با انتشار فیلم رابطه جنسی اش با دوست پسرش، خواننده رپ ری جی، به شهرت بیشتری دست یافت.

پیش‌تر نیز تبلیغ کارداشیان برای یک رمزارز در اینستاگرام، خبرساز شده بود. سایر سلبریتی‌ها نیز تبلیغاتی برای این دستگاه انجام داده‌اند، از جمله پاریس هیلتون، سیندی کرافورد، میراندا کر و کریس جنر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کیم کارداشیان دستگاه نجات دهنده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *