ببینید: عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان کولاک کرد! +[افشاگری از ازدواج امیر حسین آرمان]

به تازگی عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را در بین کاربران مجازی داشته است.

اخیرا عکسی از امی حسین آرمان بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که استایل جدید او، بسیار متفاوت از قبل است. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید امیر حسین آرمان همراه ما بمانید.

عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان

تیپ جدید امیر حسین آرمان

به گزارش منابع خبری:

امیر حسین آرمان بازیگر خوب و توانمند سینما و تلویزیون ایران، یک عکس از خودش در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه می‌توانید عکس امیر حسین آرمان در باشگاه بدنسازی را مشاهده کنید:

عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان
عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان

ازدواج امیر حسین آرمان با دخترخاله اش

همسر امیر حسین آرمان کیست؟

امیر حسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی و مسلط به زبان انگلیسی می باشد. وی علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت دارد و تا به حال چندین قطعه از وی منتشر شده است.

ازدواج امیر حسین آرمان
عکس همسر امیر حسین آرمان

در سال 1381 وقتی 20 ساله بود در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فنون بازیگری را آموخت و از اتود های صحنه ای کارش را رسما آغاز کرد. در سال 1383 با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری‌اش را در جلوی دوربین بدست آورد. اما شهرت اصلی او با سریال کیمیا در سال 1394 با نقش شهریار کامفر شروع شد سپس در سریال پریا سال 95 با نقش یک فرد ایدزی بسیار درخشید.

پس از جنجال های ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی این بار شایعات عجیبی در خصوص ازدواج امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون با دختر خاله اش در فضای مجازی شکل گرفت که صحت آن تایید نشده است. از سوی دیگر گفته می شود آرمان دوست پنهانی نیکی کریمی است که البته همین هم تایید نشده است.

ازدواج امیر حسین آرمان
ازدواج آرمان با دخترخاله اش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *