ببینید : تصویری لو رفته از کودکی محمدرضا گلزار

به تازگی تصویری لو رفته از کودکی محمدرضا گلزار در رسانه های مجازی فارسی در حال پخش شدن می باشد که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی جنجالی از کودکی محمدرضا گلزار در فضای مجازی پخش شده که در حال دست به دست شدن توسط کاربران می‌باشد. گویا این تصویر بسیار قدیمی بوده که به همراه پدرش گرفته شده است.

تصویری جالب از بچگی محمدرضا گلزار حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است که میتوان به تغییر چهره او پس از گدشت سال ها اشاره کرد.

تصویری لو رفته از کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر سینما به بهانه تولد پدرش عکسی قدیمی از کودکی‌های خود در کنار او منتشر کرد و نوشت:

“پدرم تولدت مبارک.”

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران؛ بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می‌باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

تصویری جالب از بچگی محمدرضا گلزار

در ادامه می‌توانید جنجالی ترین تصویر از کودکی محمدرضا گلزار را ببینید:

تصویری لو رفته از کودکی محمدرضا گلزار
تصویری جالب از بچگی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد. محمد رضا گلزار در خانواده‌ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام‌های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *