نازنین بیاتی میان انبوهی از طرفداران مشهدی + ویدیوی اشک های هوادار نازنین بیاتی

چندی پیش، ویدئویی از نازنین بیاتی میان انبوهی از طرفداران مشهدی در شبکه‌های مجازی ایرانی زبان به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را کسب کرد.

امروز ویدیویی از ورود نازنین بیاتی به مشهد به همراه استقبال انبوهی از هوادارانش در رسانه های مجازی فارسی منتشرش شده که پوشش و حجاب این بازیگر سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد نا مشروع بازیگر دستگیر شده به نازنین بیاتی

واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد: نازنین میتونه بره مشهد!

نازنین بیاتی میان انبوهی از طرفداران مشهدی

حضور پیدا کردن نازنین بیاتی در بین هواداران مشهدی اش

نازنین بیاتی در میان انبوه جمعیت مشهدی‌ها برای فیلم “عروسی مردم” حضور پیدا کرد. همچنین نازنین بیاتی چندی قبل از سوی آیت‌ الله‌ علم‌ الهدی مشهد به این شهر و استان خراسان رضوی ممنوع الورود شده بود.

نازنین بیاتی میان انبوهی از طرفداران مشهدی
حضور نازنین بیاتی میان جمعیتی از مردم مشهد, نازنین بیاتی میان انبوهی از طرفداران مشهدی, حضور پیدا کردن نازنین بیاتی در بین هواداران مشهدی اش

ورود نازنین بیاتی به مشهد به همراه استقبال انبوهی از هوادارانش

در ادامه می‌توانید ویدیو حضور نازنین بیاتی میان جمعیتی از مردم مشهد را ببینید:

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد؛ اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است.

همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

حضور نازنین بیاتی در کنسرت علیرضا قربانی

تصویری از نازنین بیاتی در کنسرت علیرضا قربانی

جدیدا عکس‌هایی از نازنین بیاتی در فضای مجازی منتشر شده است که از حضور او در کنسرت علیرضا قربانی خبر می‌دهد. نازنین بیاتی (زادهٔ ۱۵ دی ۱۳۶۸) بازیگر اهل ایران است. او فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از ذ شد.

حضور نازنین بیاتی در کنسرت علیرضا قربانی
تصویری از نازنین بیاتی در کنار علیرضا قربانی, عکس نازنین بیاتی و علیرصا قربانی, تصویری از نازنین بیاتی در کنسرت علیرضا قربانی

عکس نازنین بیاتی و علیرصا قربانی

در ادامه می‌توانید تصویری از نازنین بیاتی در کنار علیرضا قربانی را ببینید:

نازنین بیاتی میان انبوهی از طرفداران مشهدی
تصویری از نازنین بیاتی در کنار علیرضا قربانی, عکس نازنین بیاتی و علیرصا قربانی, تصویری از نازنین بیاتی در کنسرت علیرضا قربانی

نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1368 است که با فیلم دربند به شهرت رسید. این بازیگر فارغ التحصیل رشته تئاتر است. نازنین بیاتی در هیچ سریال تلیزیونی بازی نکرده است. نازنین بیاتی مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بوده است. نازنین بیاتی در زمینه موسیقی هم فعالیت کرده است.

ویدیوی اشک های هوادار نازنین بیاتی

در این ویدئوهایی که در از نازنین بیاتی، این بازیگر محبوب سینمای ایاران در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، او در اقدامی بی سابقه، میان انبوهی از طرفداران خود قرار می‌گیرد و با هواداری که برای او گریه می‌کند، عکس می‌گیرد. همچنین حضور این چنینی او، باعث شد تا برخی از مقامات، به حجاب او تذکر بدهند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *