شروین حاجی‌پور جزء 100 چهره تاثیرگذار سال 2022 شد!

به تازگی شروین حاجی‌پور جزء 100 چهره تاثیرگذار سال 2022 شد. در ادامه به جزئیات حضور شروین حاجی‌پور در لیست 100 چهره تاثیرگذار سال 2022 می‌پردازیم.

مجله تایم که از سال 2004 به این طرف هر ساله 100 چهره را به عنوان تأثیرگذارترین چهره‌های جهان انتخاب و معرفی می‌کند این بار سه چهره ایرانی را در این فهرست قرار داده است. در ادامه به جزئیات حضور سه چهره ایرانی در لیست 100 چهره تاثیرگذار سال 2022 می‌پردازیم.

حضور شروین حاجی‌پور در لیست 100 چهره تاثیرگذار سال 2022

حضور شروین حاجی‌پور در لیست 100 چهره تاثیرگذار سال 2022
شروین حاجی‌پور

شروین حاجی‌آقاپور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در بابلسر، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران است. او در فاصله چند روز بعد از خواندن ترانه اعتراضی «برای…» به یکی از مشهورترین چهره‌های ایران تبدیل شد.

شروین حاجی‌پور با آهنگ «برای…» برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی سال ۲۰۲۳ شد. جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده، در این مراسم با تقدیر از این ترانه شروین حاجی‌پور را برنده این جایزه اعلام کرد. حاجی‌پور در واکنش به بردن این جایزه، با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش، نوشت:

ما بردیم.

حضور سه چهره ایرانی در لیست 100 چهره تاثیرگذار سال 2022

شروین حاجی‌پور، خواننده ترانه معروف «برای» و نیلوفر حامدی و الهه محمدی، روزنامه‌نگارانی که بعد از گزارش‌دهی در مورد مهسا امینی بازداشت شدند در فهرست 100 چهره تأثیرگذار سال 2022 این مجله قرار گرفته‌اند.

شروین حاجی‌پور در بخش «هنرمندان» و نیلوفر حامدی و الهه محمدی در بخش «پیشگامان» این 100 چهره قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *