شباهت زیاد ترانه علیدوستی به مادرش نادره حکیم الهی [+عکس]

شباهت فوق العاده مادر ترانه علیدوستی به خودش باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد. شباهت زیاد ترانه علیدوستی به مادرش این روزها سوژه شده. برای تماشای تصاویر همراه بمانید.

عکس ترانه علیدوستی و مادرش باعث جلب توجه کاربران شده است. چهره زیبای ترانه علیدوستی و شباهت عجیب او به مادرش این روزها در رسانه بازتاب داشت. مادر زیبای ترانه علیدوستی که کم‌تر در فضای مجازی دیده شده است.

در ادامه برای تماشای شباهت زیاد ترانه علیدوستی به مادرش همراه ما باشید.

شباهت زیاد ترانه علیدوستی به مادرش نادره حکیم الهی

عکس شباهت بازیگر معروف و مادرش

ترانه علیدوستی بازیگر خوب سینما شباهت بسیار عجیبی به مادرش نادره حکیم الهی دارد. علاوه برا این همچنین دختر خود ترانه علیدوستی به ترانه شباهت زیادی دارد. خانم نادره حکیم‌الهی سال ها پیش در سالهای جوانی با حمید علیدوستی فوتبالیست سابق کشورمان ازدواج کردند.

حاصل این ازدواج دو فرزند به نام ترانه و پویان است که برادر ترانه در اثر انفجار مواد محترقه درگذشت.

خانم حکیم الهی از سال ۱۳۶۳  به دلیل علاقه به هنر و با شرکت در کلاس‌های طراحی و نقاشی آیدین آغداشلو به عرصه هنر پا گذاشت. سپس در سال ۱۳۶۸ سفالگری را نزد عبدالله مهری فراگرفت و در سال ۱۳۷۶ مجسمه‌سازی را نزد فیاض شروع کرد و نزد شهابی این راه را ادامه داد.

مادر ترانه علیدوستی کیست؟

در ادامه عکس ترانه علیدوستی و مادرش را می‌بینید:

شباهت زیاد ترانه علیدوستی به مادرش

مادر ترانه علیدوستی مجسمه‌ساز و نقاش اهل ایران است که عضو هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی گیلان ، مؤسس نگارخانه الهی در شهر رشت است.

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان در 22 دی 1362 در تهران به دنیا آمده است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرذه و دیپلم کامپیوتر دارد و به زبان انگلیسی نیز کاملا مسلط است.

ترانه علیدوستی تابستان 1390 در 26 سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و آن‌ها یک دختر به نام حنا دارند. همسر ترانه علیدوستی هم تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی ایفای نقش کرده است.

ترانه علیدوستی که اولین بازی او در فیلم “من ترانه 15 سال دارم” در نقش” ترانه پرنیان” بازی کرد که توانست جایزه سیمرغ بلورین بیستمین جشنواره فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران را بدست آورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *