همنواز

فوری: جیمی فاکس به دلیل سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد !

جیمی فاکس یکی از بازیگران محبوب هالیوود است که در دنیای مارول نقش الکترو را ایفا می‌کند و اخیراً خبر سکته قلبی جیمی فاکس و انتقال او به بیمارستان منتشر شد.

اخیراً خبر سکته کردن جیمی فاکس در فضای مجازی همه را شوکه کرد و از انتقال جیمی فاکس به بیمارستان خبر داده شد. هم اکنون جیمی فاکس در بیمارستان به سر می‌برد و خانواده او در مورد وضعیت حیاتی‌اش صحبت کردند.

اریک مارلون بیشاپ متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۶۷، مشهور به جِیمی فاکس (Jamie Foxx) بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا و کمدین اهل ایالات متحده آمریکا است. بازی وی در فیلم ری 2004 باعث شد که او برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر و یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شود.

سکته قلبی جیمی فاکس

سکته قلبی جیمی فاکس
سکته کردن جیمی فاکس

در همان سال بود که نقش‌آفرینی وی در فیلم وثیقه جیمی فاکس را نامزد دریافت جایزه اسکار نقش مکمل مرد کرد. از فیلم‌های مهم جیمی می‌توان به فیلم جنگوی آزادشده اثر کارگردان مشهور آمریکایی، کویینتین تارانتینو اشاره کرد که جیمی در آن نقش جنگو، برده سیاه‌پوستی را بازی می‌کند که از بردگی آزاد شده و به دنبال همسرش می‌رود.

انتقال جیمی فاکس به بیمارستان

همچنین در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد نیز در نقش الکترو ظاهر شده است. در عرصه موسیقی نیز جیمی فاکس موفق به کسب جایزه گرمی شده‌است. ۳ آلبوم موسیقی وی نیز در زمره بهترین آهنگ‌های بیلبورد ۲۰۰ قرار دارند.

جیمی فاکس پس از سکته قلبی‌اش در بیمارستانی در شهر آتلانتا بستری شده است و خانواده او در طی یک بیانیه اعلام کردند که وضعیت او در حال بهبود است و جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *