ببینید: رونمایی بهرام رادان از دخترش در اینستاگرام که مانند پرنسس است

عکس دختر زیبای بهرام رادان این روزها همه را شوکه کرد. عکس فرزند بهرام رادان به تازگی منتشر شده برای تماشای رونمایی بهرام رادان از دخترش همراه ما باشید.

بهرام رادان از دختر پرنسسی اش رونمایی کرد. این روزها تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد بهرام رادان دختردار شده است. اولین عکس از دختر زیباروی بهرام رادان همه را شوکه کرد. عکس بهرام رادان به همراه دخترش در اینستاگرام به شایعات دامن زد.

برای دیدن تصاویری از رونمایی بهرام رادان از دخترش همراه ما باشید.

رونمایی بهرام رادان از دخترش در اینستاگرام که مانند پرنسس است

عکس دختر خوشگل بهرام رادان غوغایی شد

بهرام رادان به تازگی عکسی از دختر زیبارویش در صفحه خود منتتشر کرده است که باعث تعجب همه شده چرا که بهرام رادان تازه ازدواج کرده است. بهرام رادان در ۱۳۵۸/۲/۸ در تهران متولد شد. بهرام رادان لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. بهرام رادان بهترین بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.

بهرام رادان در فیلم‌های کارگردانان مطرحی مانند داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد ایفای نقش کرده است.

دختر بهرام رادان کیست؟

در ادامه عکس بهرام رادان و دخترش را تماشا می‌کنید:

رونمایی بهرام رادان از دخترش

مادر بهرام رادان مهین دخت سهامی،  خانه‌دار و رضا رادان پدر او سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بوده است.

رادان بعد از حضور در فیلم پل چوبی که در سال 1391 ساخته شد، مدتی به کشور کانادا مهاجرت کرد، و دوره شش ماهه اکتینگ را فرا گرفت. سپس با شیوه های حفظ کردن دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنایی پیدا کرد، و در نهایت کارگردانی یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را به عهده گرفت و در سال 1392 به کشور برگشت.

در روز 13 فروردین 1401، انتشار خبر ازدواج بهرام رادان، با مینا مختاری که استایل بلاگر و از طراحان لباس معروف است، در فضای مجازی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *