عکس جدید همسر مهران غفوریان بازیگری که یک شبه تغییر کرد [+عکس]

تصویر جنجالی از زن مهران غفوریان بسیار جنجالی شده است. همسر وی عکسی منتشر کرده است. برای دیدن عکس جدید همسر مهران غفوریان همراه ما بمانید.

عکس زن آقای بازیگر لو رفت. رونمایی از تصویر همسر جوان مهران غفوریان این روزها در بین کاربران دست به دست می‌شود. تصویر جراحی زیبایی همسر مهران غفوریان این روزها تعجب کاربران را برانگیخت.

در ادامه برای دیدن عکس جدید همسر مهران غفوریان ما را دنبال کنید.

عکس جدید همسر مهران غفوریان بازیگری که یک شبه تغییر کرد

استایل همسر مهران غفوریان و سگش

تصویر غوغایی همسر مهران غفوریان باعث ریختن آبروی مهران غفوریان شد. عکس شرم آور خانم مهران غفوریان این روزها بسیار جنجالی شده است. آرزو همسر مهران غفوریان با نوشته ای زیبا و عکسی جدید احساسات خود را نسبت به مادر شدن بیان کرد .

همسر مهران غفوریان, آرزو غفوریان از انتظار برای به دنیا آمدن فرزندش نوشته است

دچار ِ عشق ِ تو که می شوم دلم از ذوق سوت میکشد.. عجب تفاهمی داریم ما تمام ِ دغدغه ام این است زودتر به دنیا بیایی. زودتر باسواد شوی با سواد ِ عشق. تا بفهمی که جان ِ من چقدر تو را عاشق است نازکم دلیل ِ این همه رعایت ِ عاشقی ِ من حضور ِ توست جانکم.  به من نگاه کن ببین چگونه دوستت دارم چگونه وقتی حتی نمیبینمت ، بیشتر دوستت دارم. از کنار ِ باغ ِ خاطراتم که رد می شوم تو بهترین خاطره از تمام ِ امسالی…

تیپ و استایل جدید آرزو غفوریان

در زیر عکس متفاوت زن مهران غفوریان می‌بینید:

عکس جدید همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد  13 دی ماه 1393 است او  وقتی 40 ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کردند، این زوج خوشبخت در یک مرکز خرید به طور اتفاقی با هم آشنا شدند و سپس ازدواج کردند.

مهران غفوریان با بازی در سریال زیر آسمان شهر خودش را در دل مردم جا کرد. مهران غفوریان علاوه بر بازیگری شعبه شیرینی و آجیل فروشی دارد. آقای غفوریان در سریال قورباغه نقش آفرینی کرده که نقش او بسیار متفاوت است.

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در 27 اردیبهشت ماه سال 66 در تهران متولد شد و شغل او خانه داری است . او همچنین در حوزه مدلینگ هم فعالیت می‌کند. آرزو و مهران غفوریان در دیماه سال 93 با یک دیگر ازدواج کردند . حاصل این ازدواج پس از 4 سال دختری به نام هانا است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *