مرگ مشکوک بازیگر کره ای ؛ قتل یا خودکشی؟! [+جزئیات]

جسد جونگ چای یول بازیگر کره ای که 26 سال سن داشت در خانه‌ اش پیدا شد. وی این روزها در حال بازی در سریال عروسی غیرممکن بود.

پیکر بی‌جان جونگ چای یول بازیگر کره‌ای روز سه‌شنبه در خانه‌اش پیدا شد. او ۲۶ ساله بود. خبر درگذشت وی بدون افشای جزییات، تایید شد و در بیانیه‌ای که در این باره منتشر شده تنها آمده است: چای-یول بازیگر ۱۱ آوریل ۲۰۲۳ ما را ترک کرد. دعا می‌کنیم وی که بازیگری صادق بود، در آرامش باشد. در ادامه مطلب با خبر درگذشت چونگ چای یول بازیگر کره ای همراه ما بمانید.

جسد جونگ چای یول

  • درگذشت بازیگر کره ای

جسد جونگ چای یول

به گزارش منابع خبری:

این موضوع هم مطرح شده که رسانه‌ها از نوشتن شایعاتی مبنی بر چگونگی درگذشت این بازیگر خودداری کنند!

یونگ کار خود را به عنوان یک مدل در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و ۲ سال بعد با بازی در فیلم کره‌ای «عمیق» وارد عرصه بازیگری شد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش یکی از اعضای پلیس در سریال کمدی فانتزی «کارآگاه زامبی» محصول ۲۰۲۰ که در کره و در سطح بین‌المللی در سرویس استریم نتفلیکس پخش شد، شناخته شده است.

جزئیات مرگ جونگ چای یول

چند سالی است که خودکشی مابین بازیگر و خوانندگان کره‌ای زیاد شده و بعضی از رسانه‌های داخلی کره هم دلیل درگذشت ناگهانی بسیاری از این هنرمندان را خودکشی عنوان می‌کنند. جونگ چه یول متولد 4 سپتامبر 1996 بود. یکی از سریال‌های معروف جونگ چه یول سریال کارآگاه زامبی بود. وی همبازی چوی جین-هیوک، پارک جو-هیون و کوان هوا-وون بود. جونگ چه یول در سال 2023 اما در حال بازی در سریال عروسی غیرممکن بود که پس از انتشار خبر درگذشت وی، تیم فیلمبرداری کار خود را تعطیل کرد. مراسم خاکسپاری جونگ چه یول بی‌سروصدا برگزار می‌شود.

از آنجا که صحنه سرگرمی کره شاهد مرگ‌های پشت سرهم بازیگران جوان بوده که برخی از آنها بعداً به عنوان مرگ بر اثر خودکشی تایید شد، ایجاد خبرهایی درباره علت مرگ این بازیگر اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “مرگ مشکوک بازیگر کره ای ؛ قتل یا خودکشی؟! [+جزئیات]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *