عکس خانوادگی یوسف تیموری غوغا کرد! +[دعوای ساختگی در برنامه یوسف تیموری]

به تازگی عکس خانوادگی یوسف تیموری در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را  در بین کاربران درپی داشته است.

خیرا تصویری از یوسف تیموری و خانواده اش منتشر شده است که به شدت پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید یوسف تیموری با خانواده اش همراه ما بمانید.

عکس خانوادگی یوسف تیموری

عکس جدید یوسف تیموری

به گزارش منابع خبری:

یوسف تیموری بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران، عکسی از خود و خانواده اس در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس یوسف تیوری را مشاهده کنید:

عکس خانوادگی یوسف تیموری
عکس خانوادگی یوسف تیموری

بیشتر بخوانید:

ویدئو ببینید: پشمای یوسف تیموری ریخت! + [فیلم دعوای شرکت کننده با مجری]

عکس لو رفته از پارتی لاکچری یوسف تیموری + [تصاویر]

دعوای ساختگی در برنامه یوسف تیموری

اخیراً ویدیویی تحت عنوان دعوا در برنامه یوسف تیموری منتشر شده است که سرکار گذاشتن یوسف تیموری توسط یک ورزشکار را نشان می‌دهد. دعوای قلابی در برنامه یوسف تیموری یکی از ویدیوهای بسیار جالب و جنجالی فضای مجازی است.

دعوای ساختگی در برنامه یوسف تیموری
دعوا در برنامه یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۵۸ است. او در غرب تهران متولد شد. در دوره دبیرستان یکی از شاگردان ممتاز بود و در سال ۱۳۷۶ با سریال سرزمین سبز به کارگردانی مسعود رسام وارد حرفه بازیگری شد. این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیشتر به عنوان بازیگر فیلم‌های طنز شناخته می‌شود با یک دختر تایلندی ازدواج کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو سرکار گذاشتن یوسف تیموری را ببینید:

دعوای قلابی در برنامه یوسف تیموری

یوسف فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. دیپلمه رشته ریاضی فیزیک بوده و تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داده است. همچنین دوره ساختن فیلم‌های انیمشین را در شرکت کلک خیال در سال ۷۳ گذرانده است. پدرش فریدون تیموری نیز از بازیگران پیشکسوت سینما و گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران در قبل از پیروزی انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس خانوادگی یوسف تیموری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *