ببینید: عکس لاکچری سیاوش خیرابی بر روی کشتی جنجالی شد! +[فیلم ورزش خطرناک سیاوش خیرابی]

به تازگی عکس لاکچری سیاوش خیرابی بر روی کشتی در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

سیاوش خیرابی از سن 19 سالگی در کلاس های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. سیاوش خیرابی بازیگر ایرانی است که به تازگی عکس خود که بر روی یک کشتی ایستاده است را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر عکس سیاوش خیرابی روی کشتی همراه ما بمانید.

عکس لاکچری سیاوش خیرابی بر روی کشتی

  • عکس جدید سیاوش خیرابی

به گزارش منابع خبری:

سیاوش خیرابی با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. سیاوش خیرابی عکسی جذاب از استایل شیک خود که روی یک کشتی است منتشر کرد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس سیاوش خیرابی را مشاهده کنید:

عکس لاکچری سیاوش خیرابی بر روی کشتی

فیلم ورزش خطرناک سیاوش خیرابی

ویدیویی از ورزش خطرناک سیاوش خیرابی

به تازگی فیلم ورزش خطرناک سیاوش خیرابی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که فعالیت ورزشی او بسیاری از کابران این فضا را شوکه کرده است. امروز کیلیپی از ورزش های لاکپری و خطرناک سیاوش خیرابی در رسانه ها پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است. سیاوش خیرابی در 29 آذر 1363 در تهران متولد شد و اصالتا تبریزی است.

در سال 1386 در تله فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال 1387 به شهرت رسید. سیاوش خیرابی دارای فوق دیپلم کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

فیلم ورزش خطرناک سیاوش خیرابی
ویدیویی از ورزش خطرناک سیاوش خیرابی

فعالیت ورزشی خطرناک سیاوش خیرابی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ورش های پر خطر سیاوش خیرابی را ببینید:

سیاوش خیرآبی بازی در سریال‌های مذهبی رادوست دارد. ارتباط خوبی با خانواده دارد. -نام برادر بزرگ اورنگ، برادر وسطی آرش و آخری هم سیاوش است. پدر و هر دو برادرانش در حرفهٔ جذاب عکاسی مشغول هستند اما سیاوش راه دیگری را در پیش گرفت. مدت ها پیش شایعه شده بود که او ازدواج کرده است ولی این خبر صحت نداشت. او می گوید که فعلا به فکر بازیگری هستم و به ازدواج فکر نمی کنم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس لاکچری سیاوش خیرابی بر روی کشتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *