فوری: کتایون ریاحی تغییر شغل داد! +[عکس سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان]

کتایون ریاحی تغییر شغل ؛ به تازگی خبری مبنی بر اینکه کتایون ریاحی بازیگر ایران تغییر شغل داده است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

عکسی از کتایون ریاحی منتشر شده است که او را در حال آموزش قالی بافی نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر شغل جدید کتایون ریاحی همراه ما بمانید.

کتایون ریاحی تغییر شغل

  • عکس جدید کتایون ریاحی

به گزارش منابع خبری:

خانم کتایون ریاحی بعد از مدت ها دوری از فضای مجازی، به تازگی در یک لایو اینستاگرامی حاضر شد و درباره بافت قالی صحبت هایی کرد. در ادامه می‌توانید عکس تغییر شغل کتایون ریاحی را مشاهده کنید:

کتایون ریاحی تغییر شغل
کتایون ریاحی تغییر شغل

سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان

اخیراً عکسی تحت عنوان سوپرایز شدن کتایون ریاحی توسط هنرمندان منتشر شد که به دلیل تولد کتایون ریاحی اتفاق افتاد. سوپرایز کتایون ریاحی توسط دوستان هنرمند خود یکی از اخبار جنجالی امروز است.

سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان
سوپرایز کتایون ریاحی

ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم خبرچین به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم پاییزان انتخاب شد. در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه پدرسالار توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه‌های روزهای زندگی و به‌ویژه مجموعهٔ تلویزیونی پس از باران از او چهره‌ای شناخته شده ساخت.

در ادامه می‌توانید سوپرایز شدن کتایون ریاحی توسط هنرمندان را ببینید:

سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان
سوپرایز شدن کتایون ریاحی توسط هنرمندان

تولد کتایون ریاحی

بازی ریاحی در مجموعه‌های پس از باران و شب دهم نیز چشمگیر بود. او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در شام آخر مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد. این زن حرف نمی‌زند دیگر فیلمی بود که ریاحی در آن ایفای نقش کرد. او برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزهٔ از هفتمین جشن خانه سینما شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *