تیپ ساده بهنوش طباطبایی جنجالی شد! +[رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش]

تصویری از تیپ ساده بهنوش طباطبایی در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که پربازدید شد و باعث تعجب کاربران شد.

بهنوش طباطبایی عکس از استایل ساده و جذاب خود منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر استایل ساده بهنوش طباطبایی همراه ما بمانید.

تیپ ساده بهنوش طباطبایی

  • عکس جدید بهنوش طباطبایی

به گزارش منابع خبری:

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلوزیون ایرانی است. او درحال حاضر  42 سال سن دارد. بهنوش طباطبایی دارای دکترای روانشاسی است و در دانشگاه هم تدریس می‌کند. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس بهنوش طباطبایی را مشاهده کنید:

تیپ ساده بهنوش طباطبایی
تیپ ساده بهنوش طباطبایی

رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش

عکس رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با گربه خانگی توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا استوری بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش را مشاهده کنید. بهنوش طباطبایی بازیگر 41 ساله سینما و تلویزیون نخستین بار با مجموعه تلویزیونی جدی نگیرید وارد این عرصه شد، اما به شهرت رسیدن‌اش کمی طولاتی تر از انتظارش شد.

رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش
عکس رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با گربه خانگی

بهنوش طباطبایی پس از مدتی دوری از شبکه‌های احتماعی با انتشار تصویری از رفتار عجیب‌اش با حیوان خانگی خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. او دست‌های گربه را محکم نگه داشته است تا از این گربه عکسی برای اینستاگرام بگیرد. این عکس را در ادامه ببینید.

بیشتر بخوانید:

اشک های تلخ بهنوش طباطبایی در روز تولدش ؛ بازیگر بی حاشیه [+ویدیو]

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران است که از سال 1377 فعالیت خود را آغاز نمود. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر و یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌ است. از میان آثار برتر او می توان به ماجرای نیمروز 2 : رد خون، غلامرضا تختی، مری پاپینز، کلاغ‌ پر، زیر سقف دودی، سیانور، آزادراه و پسران آجری را در کارنامه هنری خود دارد.

بهنوش طباطبایی در 11 اسفند سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند.

عکس بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش

در ادامه می‌توانید عکس رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با گربه خانگی را ببینید:

رفتار عجیب بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش
استوری بهنوش طباطبایی با حیوان خانگی‌اش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *