توصیف بهاره رهنما از لاغری خود : “بهاره مرد!” + [تصاویر استایل جنجالی او]

تصاویری از استایل جنجالی بهاره رهنما بعد از لاغری در بی در کنار افسانه چهره آزاد را در این نوشتار از فیگار بخوانید. رهنما چطور لاغر کرد؟

توصیف بهاره رهنما از لاغری خود :

بهاره مرد! من دیگه یک بهاره جدیدم و اون بهاره چاق دیگه نیستم!

عکس منتشر شده از بهاره رهنما با لباس پلنگی خود در فضای مجازی توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه این مطلب می‌توانید تصویر تیپ پلنگی بهاره رهنما را مشاهده کنید.

هانده ارچل در ست فیلمبرداری سریال جدیدش با نام دو غریبه [+عکس]

استایل جنجالی بهاره رهنما بعد از لاغری در بی در کنار افسانه چهره آزاد

قبل از دیدن تصویر افسانه چهره آزاد کنار بهاره رهنما در دبی به دوستی بهاره رهنما با پیمان قاسم‌خانی می‌پردازیم. بهاره رهنما درباره دوستی خود با پیمان قاسم خانی می‌گوید:

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج‌ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از 17 سالگی او را می‌شناسم و از 19 سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده‌ام.

تیپ جنجالی بهاره رهنما
تیپ پلنگی بهاره رهنما

همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. او و پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارند که او هم تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زندگی را در کارنامه‌اش دارد. جاری سابق او هم شقایق دهقان بود.

تمامی ویدیوهای عروسی اللهیار صیادمنش با دختر زیبای ترکیه ای

تیپ جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد روز 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می‌باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاهی آزاد گرفته است. پدر او جلال و مادرش پروین قائم مقامی بازیگر می‌باشد.

بهاره رهنما در مصاحبه‌ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت:

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان قاسم‌خانی بوده است. او را سال‌هاست که می‌شناسم.  ما در سال 1370 با هم آشنا شدیم.

ببینید: بهاره رهنما بهمراه افسانه چهره آزاد در دبی با تیپ نامشروع
ببینید: بهاره رهنما بهمراه افسانه چهره آزاد در دبی با تیپ نامشروع

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *