عکس قدیمی از سوگند خواننده معروف و همسر محمدرضا گلزار

بعد از عروسی گلزار، ویدیوها و تصاویر بسیاری در فضای مجازی از همسر او منتشر شد. جدیدترین عکس آیسان همسر گلزار در کنار سوگند را که عکسی قدیمی است را ببینید.

آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند.

پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است. آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می‌باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد.

با توجه به آگاهی ما از فضای مجازی گویا روز مراسم عقد محمدرضا گلزار 17 خردادماه بوده و وی در خیابان بعد از مراسم عقد بهمراه همسرش دیده شده است. اما ماجرای کانال روز شمار جدایی محمدرضا گلزار چیست؟ این بازیگر که به تازگی ازدواج کرده و باید آرزوی خوشبختی برای او داشت، چرا با همچین رفتاری از طرف هوادارانش مواجه می‌شود؟ در لینک ذیل جزئیات خبر را بخوانید:

خواننده زن معروف ترکیه به کنسرت بابک جهانبخش آمد! [+ویدیو]

عکس آیسان همسر گلزار در کنار سوگند

سوگند سهیلی (زادهٔ ۲۲ مرداد ۱۳۶۶) خواننده و ترانه‌نویس ایرانی مقیم لندن است. او در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت دارد. سوگند یکی از چهار داور فصل اول برنامه استعدادیابی صدای برتر بود. وی یک فرزند پسر به نام میراث دارد و همسر او امیر علی خسروجردی (زخمی) یکی از رپرهای ایرانی است. عکس قدیمی سوگند و آیسان آقاخانی در فضای مجازی منتشر شد، که مرتبط با گذشته است. تصویر لورفته از زن محمدرضا گلزار و سوگند را در ادامه ببینید:

تصویر لورفته از زن محمدرضا گلزار و سوگند

عکس قدیمی سوگند و آیسان آقاخانی
عکس قدیمی سوگند و آیسان آقاخانی

واکنش کاربران به انتشار عکس سوگند و آیسان :

سوگند فکرشو نمی‌کرد عکسی که با طرفدارش گرفته بود، بشه عکسش با همسر گلزار!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *