قیمت روز محصولات ایران خودرو 31 خرداد ؛ ریزش شدید قیمت خودرو ادامه دارد!

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 31 خرداد 1402 را مشاهده کنید. در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو مشاهده می‌کنیم.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد. قیمت خودرو از ابتدای هفته اخیر، روند صعودی ضعیفی را در حال طی کردن است که مهم‌ترین دلایل آن، آزادسازی حساب‌های وکالتی و نوسان ضعیف دلار است. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو 31 خرداد 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 31 خرداد 1402

  • قیمت خودرو امروز 31 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

با پیگیری روند بازار از آغاز هفته تاکنون، مشاهده می‌شود که اغلب محصولات، با رشد چند درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بودند. یکی از عمده دلایل پایین نرفتن قیمت‌ها، کف سازی خوب از سوی اکثر محصولات بازار بود.

پراید ۱۱۱، هاچ‌بک اقتصادی گروه خودروسازی سایپا، که تقریباً سه روز بدون تغییر بود، امروز نیز همانند روز گذشته با همان نرخ ۳۵۵ میلیون تومانی معامله شد. کوییک دنده‌ای S اما، یکی از خودروهای بازار داخلی بود که با افزایش نسبتاً زیادی در رده قیمتی خود مواجه شد. این خودرو با افزایش ۷ میلیون تومان، به کانال ۳۵۵ میلیون تومان صعود کرد. سمند سورن پلاس از دیگر خودروهای بازار داخلی بود که به‌نسبت، افزایش قیمت بالایی تجربه کرد. این سدان جدید ایران خودرو با افزایش ۱۱ میلیونی، به نرخ ۵۹۳ میلیون رسیده و در تلاش برای گرفتن کانال ۶۰۰ میلیونی شد.

لیست قیمت خودرو امروز 31 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 31 خرداد 1402

پژو پارس LX TU5 نیز با پیروی از هم رده‌ای‌های خود، با ۶ میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، با نرخ ۶۳۱ میلیون تومانی معامله شد. ام‌وی‌ام X22 PRO، پس‌از باز پس گیری کانال یک میلیارد تومانی، فعلاً توان حرکت نداشته و با همان نرخ خرید و فروش شد. جک J4 اما پس از کاهش‌های پیوسته، سرانجام تصمیم به افزایش قیمت گرفت. این سدان اقتصادی کرمان موتور با افزایش ۱۵ میلیون تومانی که تجربه کرد، به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان رسید که در صدد گرفتن کانال ۸۰۰ میلیونی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *