تولد جنجالی فریبا نادری با حضور دوستانش را ببینید

تصویر تولد جنجالی فریبا نادری بازیگر ایرانی بعد از انتشار در فضای مجازی باعث جنجال بسیاری شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فریبا نادری در کنار دوستانش در تصاویر منتشر شده از تولد جالب فریبا نادری باعث شد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های مجازی به او جلب شود. جشن تولد فریبا نادری با حضور دوستان او برگزار شد.

تولد جنجالی فریبا نادری

فریبا نادری، متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر ایرانی است. فریبا نادری در شهر تهران زاده شد. او یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است.

در ادامه می‌توانید جشن تولد فریبا نادری را ببینید:

تولد جنجالی فریبا نادری
جشن تولد فریبا نادری

جشن تولد فریبا نادری

فریبا نادری پرستار جوان سریال پرستاران مدتی است که زندگی مشترک با همسر دومش را آغاز کرده و به دور از حواشی و با آرامش درحال گذران روزهای زندگی است. مسعود رسام همسر اول فریبا نادری بود. فریبا نادری بازیگری که بیشتر در تلویزیون دیده شده به تازگی و هشت سال بعد از مرگ همسر اولش مسعود رسام با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است.

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی می‌کند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهمترین دغدغه زندگی‌اش بچه‌های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *