همنواز

ویدیو : رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس

به تازگی ویدیویی از رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از رقص مریم مومن در قایق در فضای مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است. فیلم لو رفته رقص بندری مریم مومن در شبکه‌های مجازی بسیار وایرال شده که حاشیه ساز شده است. در ادامه ویدیویی حاشیه ساز از بندری رقصیدن مریم مومن وسط دریا را خواهید دید.

رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس

رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس
بندری رقصیدن مریم مومن وسط دریا

مریم مومن ویدئویی از خود را که مشغول دست زدن جنوبی و شادی کردن در قایقی در دل دریا است در اینستاگرام منتشر کرده که به نظر می‌رسد متعلق به سفر عید او به جنوب است.

مریم مومن از هنرپیشه‌های نام آشنای کشورمان می‌باشد که با سریال بانوی عمارت در نقش فخرالزمان توانست پار به عرصه بازیگری بگذارد و به شهرت برسد او اهل تبریز بوده و بعد از حضورش در سریال بانوی عمارت موفق شد به شهرت برسد و این سریال سر آغاز حضور او در سینما و تلویزیون شود.

رقص مریم مومن در قایق

در ادامه می‌توانید بندری رقصیدن مریم مومن وسط دریا را ببینید:

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در “بانوی عمارت” به شهرت یک شبه رسید. فیلمی از شادی کردن مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون وسط دریا در فضای مجازی منتشر شد.

پدر و مادر مریم مومن سال‌ها پیش زمانی که او نه ساله بود از یکدیگر جدا شدند و همین موضوع به صورت یک ناراحتی بزرگ برای این بازیگر باقی مانده است مریم مومن در رشته بازیگری تحصیل کرد و برای اولین بار در زمینه تئاتر فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرد و در سال 96 در (سریال بانوی عمارت) اولین تجربه حرفه‌ای خود در زمینه بازیگری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *