تصاویری از مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد

پس از مراسم برگزاری مراسم یادبود یا همان بزرگداشت برای کیومرث پوراحمد ، تصاویری از مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در فضای مجازی به انتشار رسید.

مراسم یادمان و بزرگداشت کیومرث پوراحمد چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۶ در سالن استاد شهناز مجموعه خانه هنرمندان ایران با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد که عکس های مراسم یادبود کیومرث پوراحمد را به همراه داشت و تصویر بزرگداشت جالب کیومرث پوراحمد صبح امروز، فضای رسانه را غمگین کرده بود.

این مراسم، حضور هنرمندان در یادبود مراسم کیومرث پوراحمد را به همراه داشت که اتفاقی در نوع خود جذاب و جنجالی به شمار می‌رفت و اهالی رسانه را در روزی که گذشت غمگین کرد.

تصاویری از مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد

مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
عکس های مراسم یادبود کیومرث پوراحمد

در تصاویری که امروز صبح توسط ایسنا منتشر شد، دیدیم که بسیاری از هنرمندان اهل سینما، تئاتر و حتی حوزه‌های مختلف دیگر، در مراسمی که برای گرامی‌داشت کیومرث پور احمد گرفتند، شرکت کردند. پوراحمد در ۱۴۰۰ رمانِ همه ما شریک جرم هستیم را نوشت و دو سال بعد، در ۷۳ سالگی، خودش را کشت.

در ادامه می‌توانید عکس های یادبود کیومرث پوراحمد را ببینید:

گرامیداشت کیومرث پوراحمد

مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
گرامیداشت کیومرث پوراحمد
مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
بزرگداشت دیدنی کیومرث پوراحمد
مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
هنرمندان در یادبود مراسم کیومرث پوراحمد
مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
تصویر بزرگداشت جالب کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ – ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) فیلم‌ساز و نویسنده ایرانی بود. او یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۱۳۵۷ بود که در دهه‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ چندین فیلم و سریال ساخت.

او در اواخر دههٔ ۱۳۶۰، مجموعهٔ تلویزیونی قصه‌های مجید را بر اساس داستانی به همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی کارگردانی کرد. او برای خواهران غریب (۱۳۷۴) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شد. اتوبوس شب (۱۳۸۵) نیز جوایزی کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *