تماشا کنید: سحر قریشی در حال ورزش کردن با چهره‌ای مونالیزا محور [+فیلم]

سحر قریشی با چهره مونالیزا در باشگاه در ویدئویی که به تازگی از او به انتشار رسیده بسیار جنجالی شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

ویدیو تازه سحر قریشی با انتشار در فضای مجازی غوغا به پا کرد. در این ویدئو سحر قریشی در باشگاه با فیلتر مونالیزا روی صورت سحر قریشی توجهات بسیاری از کاربران شبکه‌های مجازی را به خود جلب کرد.

سحر قریشی با چهره مونالیزا

همانطور که گفته شد سحر قریشی (بازیگر سینما) که در خارج از کشور زندگی می‌کند با انتشار یک استوری جدید اینستاگرام خود را به روز کرد و خبرساز شد. در ادامه ویدئوی او را خواهید دید. سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

فیلتر مونالیزا روی صورت سحر قریشی

در ادامه می‌توانید فیلتر مونالیزا روی صورت سحر قریشی را ببینید:

ویدیو : حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز

ببینید: ادا بازی جدید سحر قریشی فضای مجازی را ترکاند

تحصیلات سحر قریشی در حد دیپلم است. سحر قریشی که از بازیگران پرحاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی توانست با بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه‌ای را در میان مخاطبان به دست آورد. او به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است. سحر قریشی در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی مقابل دوربین قرار گرفت.

در سال 1388 بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی از سحر قریشی یک چهره هنری ساخت. او توسط سارا خوئینی‌ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

او دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران برد. او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنه حواشی وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تایید کردند که بعدها این رابطه به جدایی انجامید

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *