قهر کردن میثاقی برای تشویق عادل فردوسی پور [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر قهر کردن میثاقی برای تشویق عادل فردوسی پور در یک استادیوم فوتسال منتشر شده که بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

پس از اینکه ویدئوی تشویق‌های کر کننده طرفداران فردوسی پور در استادیوم فوتسال پخش شد، واکنش میثاقی به تشویق کردن عادل فردوسی پور را به همراه داشت که عصبانیت میثاقی از عادل فردوسی پور را نشان داد.

جنجال قهر محمد حسین میثاقی نه تنها فضای رسانه، بلکه فضای مجازی و اینستاگرام را به شدت درگیر خودش کرد و به ویدئویی تبدیل شد که این روزها، اخیراً پخش می‌شود.

قهر کردن میثاقی برای تشویق عادل فردوسی پور

قهر کردن میثاقی برای تشویق عادل فردوسی پور
واکنش میثاقی به تشویق کردن عادل فردوسی پور, عصبانیت میثاقی از عادل فردوسی پور, جنجال قهر محمد حسین میثاقی

تشویق فردوسی پور در حضور میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، در مسابقات دیشب جام رمضان سبزوار، محمدحسین میثاقی پس از تشویق عادل فردوسی پور توسط سبزواری‌ها، از سالن ۳۵۰۰ نفری سربداران خارج شد.

این ویدئو، توسط برخی از کاربران در فضای مجازی به انتشار رسید و صبح امروز، به یکی از اخبار‌های وایرال امروز تبدیل شد.

در ادامه می‌توانید واکنش میثاقی به تشویق کردن عادل فردوسی پور را ببینید:

جنجال قهر محمد حسین میثاقی

محمدحسین میثاقی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج، مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. میثاقی از طرف صدا و سیما به عنوان گزارشگر به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اعزام شد.

او در ویژه برنامه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی حضور داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ خبرنگار اعزامی به روسیه بود و همچنین او مجری‌گری برنامه آسیا ۲۰۱۹ که ویژه جام ملت‌های آسیا بود را هم بر عهده گرفت.

میثاقی در تابستان ۱۴۰۰ به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه یورو ۲۰۲۰، ویژه برنامه جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ را بر عهده داشت. او در پاییز ۱۴۰۱ نیز در کنار محمدرضا احمدی به اجرای برنامه جام ۲۰۲۲ پرداخت. او در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارشگری فوتبال زنده را انجام نمی‌دهد، بیان کرد که علاقه‌ای به این کار ندارد و بیشتر دنبال اخبار و حواشی فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *