پخش زنده دورتموند آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک مستقیم]

پخش زنده دورتموند آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 در چارچوب بازی های هفته ۲۹ مسابقات بوندس لیگا امشب شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰ پخش خواهد شد.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که هر فرد می‌توانید آن را تجربه کند. رسانه فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی دورتموند فرانکفورت امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال دورتموند – فرانکفورت به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی دورتموند فرانکفورت را از فیگار دنبال کنید.

پخش زنده دورتموند آینتراخت 2 اردیبهشت 1402

تیم دورتموند یکی از تیم‌هاییست که از فرصت‌هایش استفاده نمی‌کند. این تیم با دست و دل بازی فرصت‌ها را می‌سوزاند. آنها در بازی هفته گذشته این شانس را داشتند، صدر جدول را از بایرن مونیخ پس بگیرند؛ اما به راحتی تن به تساوی مقابل اشتوتگارت دادند. بنابراین، به زعم خیلی از کارشناسان، دورتموند قد و قامت تیمی قهرمان را ندارد. آنها در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

پخش زنده دورتموند آینتراخت 2 اردیبهشت 1402
پخش مستقیم بازی دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین بازی دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402

در طرف مقابل، تیم آینتراخت فرانکفورت برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگد. آنها در رده هفتم قرار دارند و با پیروزی در این بازی می‌توانند شانس کسب سهمیه را افزایش دهند. این تیم در 5 بازی آخر خود 1 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده بازی دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402

پخش زنده دورتموند آینتراخت 2 اردیبهشت 1402
ساعت پخش بازی دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع بازی دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 / پخش زنده دورتموند آینتراخت 2 اردیبهشت 1402

برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده دورتموند و آینتراخت 2 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *