عکس: تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی [+فیلم]

به تازگی تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس تیپ رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی را ببینید.

عکس رضا گلزار با بنز لاکچری در دبی نظارت زیادی را در فضای مجازی داشته است. در ادامه نیز می‌توانید فیلم رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی را مشاهده کنید. محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است.

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام‌های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است. هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می‌باشد.

تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی

تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی
ویدیو رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی را در ادامه ببینید

سوپراستار سینمای ایران حتی با وجود اینکه چند سالیست فیلمی روی پرده سینما ندارد بی شک محمدرضا گلزار, است. او زندگی لوکسی دارد و از نمایش زندگی‌اش در صفحه شخصی‌اش ابایی ندارد. او ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کند و بین تهران و دبی و ایالات آمریکا مدام در رفت و امد است. او خودروهای لوکسی سوار می‌شود که البته برخی را در دبی رِنت می‌کند.

عکس رضا گلزار با بنز لاکچری در دبی

در ادامه می‌توانید فیلم رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *