اصالت هندی صدام حسین مشخص شد ! [+جزئیات]

چند روزی است که اصالت صدام مورد بحث برخی از محققان قرار گرفته و حالا صبح امروز، این محققان، اعلام کردند که اصالت هندی صدام حسین مشخص شد.

پس از اینکه اصالت مرد عراقی مورد بحث برخی از محققان قرار گرفت، قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق، تست ژنتیک صدام را تحت عنوان مشخص شدن اصالت صدام منتشر کرد.

اصالت DNA صدام حسین و تجزیه و تحلیل آزمایش ژنتیک این مرد، که رئیس سابق رژیم بعث عراق بود، ثابت کرد که وی اصالتاً اهل هند است.

اصالت هندی صدام حسین مشخص شد !

اصالت هندی صدام حسین
تست ژنتیک صدام

قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل حق عراق اعلام کرد آزمایش ژن‌های DNA صدام حسین، دیکتاتور مخلوع ثابت کرد که وی هندی است. او گفت:

هنگامی که صدام ادعاهای خود مبنی بر اینکه اصالت مردم عراق از هند است را ترویج می‌داد، بعدا پس از آزمایش دی ان ای وی مشخص شد که خود وی از هند است.

الخزعلی بر ضرورت جستجوی اشتراکات تأکید کرد و از روشنفکران واقعی خواست تا با هم ملاقات کنند و یک عنوان واحد برای هویت فرهنگی عراق تعریف کنند.

در ادامه می‌توانید تصویری از صدام حسین را ببینید:

اصالت هندی صدام حسین
مشخص شدن اصالت صدام

اصالت DNA صدام حسین

الخزعلی در خطبه نماز عید فطر گفت:

پس از طرح داعش برای نابود کردن کشور و مقابله الحشد الشعبی با آن باید بگوییم که توطئه‌ها و برنامه‌ها برای برهم زدن ثبات کشور بسیار زیاد است.

صَدّام حُسین عبدالمجید تِکریتی متولد ۲۸ آوریل ۱۹۳۷ در تکریت، عراق – اعدام ۳۰ دسامبر ۲۰۰۶ در فاصله سال‌های ۱۹۷۹ تا ۲۰۰۳ رئیس‌جمهور عراق بود. وی یکی از اعضای برجستهٔ حزب بعث عراق محسوب می‌شد و نقشی کلیدی در کودتای سال ۱۹۶۸ داشت که منجر به حکومت درازمدت حزب بعث شد.

مبانی نظری این حزب بر پان‌عربیسم، نوسازی اقتصادی و سوسیالیسم استوار بود. صدام به عنوان نایب‌رئیس تحت فرمان دایی خود، ارتشبد احمد حسن البکر، توانست به سختی کشمکش‌های بین دولت و نیروهای مسلح را در زمانی که گروه‌های بسیاری توانایی براندازی دولت را داشتند کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *