واکنش جی کی رولینگ به خبر ساخت سریال هری پاتر [+جزئیات]

به تازگی و پس از انشار خبر ساخت سریال هری پاتر توسط شبکه Max و حمایت دیسکاوری، واکنش جی کی رولینگ به خبر ساخت سریال هری پاتر خبرساز شد.

پس از انتشار خبری مبنی بر ساخت سریال هری پاتر ، جی کی رولینگ درباره سریال Harry Potter اظهاراتی را داشت که برخی از خبرگزاری‌ها، آن را به عنوان واکنش رولینگ به ساخته شدن سریال هری پاتر خواندند.

نمایش هری پاتر و واکنش رولینگ از اتفاقاتی می‌باشد که در تا چند سال آینده، می‌تواند بسیاری از طرفداران این ژانر و این دنیا را با خودش به وجد بیاورد.

واکنش جی کی رولینگ به خبر ساخت سریال هری پاتر

واکنش جی کی رولینگ به خبر ساخت سریال هری پاتر
نمایش هری پاتر و واکنش رولینگ

جی کی رولینگ، نویسنده مجموعه سری کتاب‌های هری پاتر، پاسخ گیج‌کننده خود را به کسانی که می‌گفتند سریال هری پاتر آینده را تماشا نمی‌کنند را صادر کرد و گفت:

خبری وحشتناک که وظیفه خود می‌دانم به اشتراک بگذارم. کنش‌گران در بخش منشن‌ها سعی می‌کنند تحریم دیگری برای آثار من سازماندهی کنند، این بار برای سریال«هری پاتر. با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، از روی احتیاط میزان زیادی شامپاین آماده کرده‌ام.

این توییت پس از آن منتشر شد که اعلام شد سرویس استریم Max که به طور رسمی HBO Max نامیده می‌شود، ساخت یک سریال یک دهه‌ای بر اساس کتاب‌های محبوب را آغاز کرده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از جی کی رولینگ را ببینید:

واکنش جی کی رولینگ به خبر ساخت سریال هری پاتر
جی کی رولینگ درباره سریال Harry Potter

واکنش رولینگ به ساخته شدن سریال هری پاتر

رولینگ پیش‌تر در یک پادکست اعتراف کرده بود که نگران نابودی میراث خود نیست اما هیچ‌وقت قصد نداشته کسی را ناراحت کند:

برای شخص من خوشایند نبوده و در مواقعی برای امنیت خودم و به‌شدت برای امنیت خانواده‌ام نگران شده‌ام. زمان مشخص خواهد کرد که آیا اشتباه کرده‌ام یا نه. فقط می‌توانم بگویم که عمیقاً، سخت و طولانی در موردش فکر کرده‌ام و به مخالفین قول می‌دهم که گوش داده‌ام.

هر فصل برای کتاب‌های اصلی معتبر خواهد بود و هری پاتر و این ماجراهای باورنکردنی را برای مخاطبان جدید در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد، در حالی که فیلم‌های اصلی، کلاسیک و دوست‌داشتنی در هسته این مجموعه باقی خواهند ماند و برای تماشای جهانی در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *