صحبت های جنجالی آری استر در مورد فیلم جدیدش [+جزئیات]

کارگردان فیلم‌های نیمه تابستان و همین اخیراً بیو می‌ترسد، صحبت های جنجالی آری استر در مورد فیلم جدیدش را مطرح کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، مصاحبه جنجالی آری آستر منتشر شده که تحت عنوان خبر حرف های جالب آری آستر درباره بیو می ترسد حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

حرف های آری استر درباره فیلمش در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی می‌گوید خوشحال است که مخاطبین با دیدن فیلم واکنش‌های گوناگونی نشان می‌دهند.

صحبت های جنجالی آری استر در مورد فیلم جدیدش

صحبت های جنجالی آری استر در مورد فیلم جدیدش
حرف های جالب آری آستر درباره بیو می ترسد

او می‌گوید:

گیج شدن و عصبانیت مردم معمولاً واکنشی نیست که کارگردانان معمولی به دنبالش هستند، اما من هدفم دقیقاً همین است. «

واکین فینیکس در فیلم جدید او نقش مردی مضطرب را ایفا می‌کند که ادیسه‌ای حماسی و کابوس‌وار برای بازدید از مادرش آغاز می‌کند. او درباره عصبانیت مردم می‌گوید:

انتقادها را می‌پذیرم. با افرادی ملاقات کرده‌ام که از دیدن فیلم هیجان‌زده شده‌اند، افرادی که از آن خیلی راضی بوده‌اند، و فکر کرده‌ام که این خیلی جالب است، و بعد با آدم‌هایی برخورد کرده‌ام که ظاهراً خیلی گیج و مبهوت شده‌اند. و راضی هستم، به نظرم این عالی است. اینکه به نظر می‌رسد مردم با چیزی درگیر می‌شوند و ستیز می‌کنند را دوست دارم.

در ادامه می‌توانید تصویری از مصاحبه جنجالی آری آستر را ببینید:

صحبت های جنجالی آری استر در مورد فیلم جدیدش
حرف های آری استر درباره فیلمش

حرف های آری استر درباره فیلمش

استر در رابطه با سینما نیز گفت:

سینما به نظر در حال مردن است. افراد اندکی برای فیلم‌های کوچک یا متوسط به سینما می‌روند، اما از سوی دیگر فیلم‌های پرخرج و غول‌آسا رکوردشکنی می‌کنند. این‌گونه نیست که مردم به سینما نروند، مخاطب تغییر کرده. واقعاً حس نمی‌کنم که تغییرات اخیر را درک می‌کنم چون فیلم‌هایی که دوست دارم…این‌گونه نیست که شمار [فیلم‌های کم‌هزینه] کاهش پیدا کرده باشد. هنوز ساخته می‌شوند. فقط از سوی مخاطب حمایت نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *