حمله جنجالی اکبر عبدی به فیلم کمدی پرفروش و پر طرفدار [+ویدیو]

اکبر عبدی به فیلم فسیل واکنش نشان داد که بازخورد کاربران را به همراه داشت. در ادامه برای تماشای ویدیو حمله جنجالی اکبر عبدی به فیلم کمدی همراه ما بمانید.

واکنش تند اکبرعبدی به فیلم فسیل بسیار جنجالی شد. انتقاد اکبر عبدی به فسیل ویدیویی است که این روزها وایرال شده است. توهین اکبر عبدی به فیلم کمدی معروف واکنش هایی در پی داشت. در ادامه برای حمله جنجالی اکبر عبدی به فیلم کمدی همراه ما باشید.

پرونده قضایی برای بی حجابی پانته آ بهرام و کتایون ریاحی [+جزئیات]

حمله جنجالی اکبر عبدی به فیلم کمدی پرفروش و پر طرفدار

اکبر عبدی به فسیل حمله کرد

حمله جنجالی اکبر عبدی به فیلم کمدی

اکبر عبدی بازیگر پیشکوت سینمای ایران به خصوص در ژانر کمدی، به حرف‌های کارگردان فیلم فسیل واکنش تندی نشان داد که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

او گفت:

«چرا کارگردان این فیلم دهانش را پر می‌کند و می‌گوید فسیل نوستالژیک‌ترین فیلم کمدی تاریخ سینمای ایران است. این درست است؟ این همه اساتید فیلمساز کمدی از قبل از انقلاب تا اکنون، بازیگران بزرگ این حوزه مثل پرویز پرستویی، رضا عطاران و همه ما تا الان کاهگل لگد می‌کردیم…آن وقت فیلم فسیل متر و معیار سینمای کمدی ایران است؟ »

فیلم فسیل روایت سه خواننده در دهه ۱۳۵۰ می‌کند که با گذشت زمان و پس از انقلاب ۱۳۵۷ هرکدام از این سه نفر تغییراتی در زندگی شان رخ می‌دهد. فیلم کمدی فسیل را  کریم امینی کارگردانی کرده و  نویسندگی ان به عهده علی باطنی و آرمین طهماسبی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است.

فسیل پس از پنج هفته از شروع اکران و با فروش بیش از ۸۰ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نام گذاری شد.

واکنش عجیب آقای بازیگر به فیلم پر فروش فسیل

در زیر ویدیویی از  برخورد تند اکبر عبدی را مشاهده می‌کنید:

اکبر عبدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 4 شهریور 1339 در محله نازی آباد است.وی مدرک دیپلم در رشته نمایش های آماتوری در سال 1358 را دارد و علاوه براین نشان درجه یک فرهنگ و هنر را از آن خود کرده است.

اکبر عبدی مدتها با بیماری کلیه دریگیرد بود و عمل پیوند کلیه انجام داده است. همچنین ناراحتی قلبی و دیابت نیز گریبان او را گرفته است. به طوری که در برنامه جوکر نیز اعلام کرد که بعد از پایان برنامه در بیمارستان بستری می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *