از دست ندهید: زیباترین گیمرهای دختر را بشناسید [+ویدئو]

یکی از آن دسته از فعالیت‌های مهم در عصر هوش مصنوعی و ChatGPT بازی است. با ما و خوشگل ترین گیمرهای دختر همراه بمانید.

هر کسی که می‌گوید بازی و گیم با کنسول و PC برای پسرهاست، باید کمی تجدید نظر کند. برخی از آن‌ها می‌گویند که دحترها به هیچ‌وجه نمی‌توانند گیمر یا استریمر شوند اما در نوشتار زیباترین گیمر دختر ایرانی سعی خواهیم کرد تا نگاهی بر خوشگل ترین گیمر ایرانی دختر در دنیا بیاندازیم و ببینیم که در این عرصه چقدر موفق هستند.

از دست ندهید: خوشگل ترین گیمرهای دختر را بشناسید

خوشگل ترین دختر گیمر

در ادامه در یک نگاه لیست نام زیباترین گیمرهای خارجی و داخلی را ببینید:

  • پوکیمانه (Pokimane)
  • فیروزه (fifi)
  • عسل (asalplays)
  • سناتور (senator)
  • Kittyplaysgames
  • اوم سیف (Om Sayf)
  • سمیرا (justbaby)
  • پوجا (Pooja)
  • Dizzykitten
  • چِن نو (Chen Nuo)
خوشگل ترین گیمرهای دختر
خوشگل ترین گیمرهای دختر

بعد از انقلاب پابجی خیلی از گیمرهای جوان به این بازی روی آوردند و تاکنون توانسته‌اند پول زیادی را از طریق آن کسب کنند. به دلیل محبوبیت بالای این بازی و جذابیت آن هر ساله تورنمنت این بازی را برگزار می‌کند و به تیم برنده جایزه نقدی می‌دهد. به همین دلیل افراد زیادی هستند که در این بازی مهارت بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

پوکیمانه (Pokimane)

خوشگل ترین دختر گیمر
خوشگل ترین دختر گیمر

اول از هر کسی استریمری را معرفی خواهیم کرد که به ستاره League of Legends معروف است. پوکیمانه از بهترین استریمرهای دختر در دنیا است که تقریبا نامش را در پلتفرم‌های توییچ، یوتیوب و Latter شنیدیم. نام اصلی او Imane است اما او دوست دارد ایمی صدایش کنند. شهرت پوکیمانه از استریم‌هایش در توییچ و یوتیوب می‌آید که در آن ایمی به استریم بازی‌های فورتنایت و لیگ او لجندز می‌پردازد. شوخ‌طبعی، داستان پردازی و جعبه‌گشایی گجت‌های مختلف از موضوعاتی‌ست که او در استریمهایش به آن می‌پردازد.

پوکیمانه نه تنها یک گیمر و استریمر حرفه‌ایست بلکه در دانشگاه McMaster در رشته مهندسی شیمی تحصیل می‌کند. او نشان داده است که می‌شود در کنار تحصیلات عالی و رفتن به دانشگاه، یک یوتیوبر و استریمر فوق‌العاده هم بود که برای دیدن استریمش سر و دست می‌شکنند.

فیروزه – fifi

خوشگل ترین گیمر ایرانی دختر
خوشگل ترین گیمر ایرانی دختر

فیروزه یا به عبارتی فیفی یکی از استریمر های ایران در بازی پابجی می‌باشد که تا کنون بازی‌های زیادی را انجام داده است. این فرد به فیفی معروف می‌باشد و در زمینه بازی‌های اینترنتی پابجی مهارت خاصی را دارد.

ری اکت شیر پلیر ایرانی فیفی

عسل – asalplays

زیباترین گیمر دختر ایرانی
زیباترین گیمر دختر ایرانی

who made the sauce?

سناتور – senator

خوشگل ترین گیمر ایرانی دختر
خوشگل ترین گیمر ایرانی دختر

Kittyplaysgames

زیباترین گیمرهای خارجی
زیباترین گیمرهای خارجی

کریستن، 26 سال دارد. او نام کانال خود را Kittyplaysgames گذاشته است و در توییچ بیش از 1 میلیون سابسکرایبر دارد.او دو بار در روز به طور منظم استریم می‌کند و عاشق بازی PubG، فورتنایت و اوورواچ است. کریستن تجربه سفر، آشپزی و سوارکاری خود را از طریق Vlogs به اشتراک می‎‌گذارد. او هنگام بازی در ایجاد احساسات آرام و سرگرم کننده در اطراف خود مهارت دارد. کریستن موثرترین استریمر زن در پلتفرم توییچ است که طرفداران مخصوص خودش را دارد.

اوم سیف (Om Sayf)

خوشگل ترین دختر گیمر
خوشگل ترین دختر گیمر

و اما بهترین و مشهور ترین دختر پابجی پلیر در دنیا. دختری به نام اوم سیف. اصالتا عرب است و در ترکیه زندگی می‌کند. اوم سیف با داشتن بیش از ۱ میلیارد بازدید در یوتیوب و قریب به ۸ هزار سابسکرایبر، لقب معروف ترین و بهترین پلیر پابجی موبایل در جهان را از آن خود کرده. این دختر ۲۷ ساله (در سال ۲۰۲۱) رویاهای بسیار زیادی در سر دارد و قصد دارد رکورد های بازدید و سابسکرایبر خود را از این هم بالاتر ببرد.

سمیرا – justbaby

خوشگل ترین دختر گیمر
خوشگل ترین دختر گیمر

برو گمشو باباااااا – song : gangnamstyle – psy

پوجا Pooja Gaming

خوشگل ترین دختر گیمر
خوشگل ترین دختر گیمر

پوجا گیمینگ یه دختر استریمر و گیمر معروف اهل دهلی – هند هست. پوجا ۲۹ سال سن داره (در سال ۲۰۲۱) و پابجی موبایل رو با شبیه ساز روی پی سی PC (کامپیوتر) بازی میکنه و روی یوتیوب طرفدارای زیادی داره. فعالیتش رو روی یوتیوب از نوامبر ۲۰۱۸ آغاز کرده و در حال حاضر دومین کانال پر طرفدار پابجی موبایل یوتیوب در هند است. (بین پلیرهای دختر)

یکی از ویدئوهای بازی او را ببینید:

Dizzykitten

خوشگل ترین گیمرهای دختر
خوشگل ترین گیمرهای دختر

دیزی کیتن به مدت 5 روز در هفته به طور منظم 5 ساعت به استریم می‌پردازد. شخصیت منحصر به فرد و مهارت‌های جذابش همراه با دنبال کردن استریم دیگر بازیکن‌ها و نظر دادن درباره‌ی بازی‌شان شهرت بسیاری را برای او دست و پا کرده است.

او بیشتر PUBG بازی می‌کند اما علاقه به بازی‌های دیگر نیز دارد و دنبال کننده‌های خود را با محتوای غنی راضی نگه‌می‌دارد. Dizzykitten هدایایی را برای طرفداران وفادار خود می‌فرستد و جلسات پرسش و پاسخ می‌گذارد و با آرامشی مثال نزدنی به پاسخ سوالات می‌پردازد. همانطور که از قیافه‌ی او می‌بینیم لقب با آرامش‌ترین استریمر زن دنیا به او می‌رسد.

یکی از ویدئوهای این دختر خوشگل گیمر را ببینید:

چِن نو (Chen Nuo)

زیباترین گیمرهای خارجی
زیباترین گیمرهای خارجی

چن نو یکی از بهترین و پر طرفدار ترین دختر های پابجی موبایل پلیر در دنیاست. او اهل ایوانه و فقط ۲۳ سال سن دارد. با وجود سن کمش حدود ۹۰۰ هزار سابسکرایبر در یوتیوب او را همراهی می‌کنند و تجربه بازدید ۱۰ میلیونی برای یک ویدیو در یوتیوب را هم دارد. چن نو از بهترین و محبوب ترین پلیر های چین و تایوان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *