عکس سلمان خان در سن 60 سالگی [+بهترین فیلم های عاشقانه هندی]

به تازگی در فضای مجازی بین رسانه های داخلی و خارجی عکس سلمان خان در سن 60 سالگی پخش شده است که بازخورد زیادی در اینترنت داشته است.

اخیرا در رسانه های خارجی و داخلی عکس جالبی از سلمان خان در سن 60سالگی بازیگر هندی سینمای هند و جهان که بازخورد های متفاوت و جنجالی داشته است. این عکس جالب از سلمان خان واکنش های زیادی داشت در مورد این که سلمان خان در سن 60 سالگی شبیه جوان های 20ساله است.

این عکس جالب از سلمان خان در سن 60سالگی باعث شد اسم وی دوباره سر زبان ها بیفتد. سلمان خان در طول زندگی حرفه ای خود جوایز زیادی کسب کرده و موفق ترین بازیگر هندی از نظر فروش گیشه به حساب می آید.

عکس سلمان خان در سن 60 سالگی

شما می توانید در اینجا عکس سلمان خان در سن 60 سالگی مشاهده کنید.

عکس جالبی از سلمان خان در سن 60سالگی
عکس سلمان خان در سن 60 سالگی

عبدالرشید سلیم سلمان خان مشهور به سلمان خان بازیگری مسلمان سینمایی بالیوود در تاریخ ۲۷ دسامبر سال ۱۹۶۵ متولد شد. سلمان خان در سن 60 سالگی همچنان در سینما فعالیت دارد و تقریبا هر سال فیلم های جدید از او اکران می شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران فیلم هندی پاتان (Pathaan 2023) + [لینک دانلود فیلم]

سلمان خان در سال ۲۰۲۳ آماده اکران دو فیلم جدید خود یعنی “برادر کسی، عشق کسی” و همینطور فیلم “تایگر ۳” می باشد. وی همچنین حضور کوتاهی در فیلم “پاتان” با بازی شاهرخ خان و جان آبراهام داشت که مدتی پیش اکران شد.

اکران فیلم های جدید سلمان خان در سن 60سالگی

در ادامه می‌توانید (تصویر یا ویدیو) را ببینید:

عکس جالبی از سلمان خان در سن 60سالگی
عکس سلمان خان در سن 60 سالگی

آخرین فیلم وی با نام Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023 در مورد برادر بزرگتر یک خانواده به نام بایجان (با بازی سلمان خان) است که از ازدواج کردن دوری می‌کند زیرا عقیده دارد ممکن است در خانواده بزرگش ناهماهنگی ایجاد شود. حال برادران او، که همگی قبلا ازدواج کرده‌اند، دور هم جمع می‌شوند تا برای بایجان یک شریک زندگی مناسب پیدا کنند اما…

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *