سریال پایتخت ۷ ؛ حرف‌های جنجالی محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت 7

کار ساخت «پایتخت ۷» به کجا رسید؟ دعوت رسمی تلویزیون مبنی بر تولید فصل جدید سریال «پایتخت»،

علاوه بر اینکه مرجعیت این رسانه و محبوبیت آن را میان مردم بیشتر کرده، بلکه احترام به خواست میلیون‌ها مخاطب و سودآوری ریالی بسیاری را برای سازمان به همراه خواهد داشت. قبل‌تر حرف‌های محسن تنابنده درمورد ساخت قسمت هفتم پایتخت جنجالی شد. این خبر در رسانه بازتاب داشت. در ادامه برای صحبت های محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت همراه بمانید.

سریال پایتخت ۷

محسن تنابنده درباره پایتخت حرف زد. به تازگی حرف های نقی درباره پایتخت 7 بسیار باعث واکنش مخاطبان این سریال شده است. مردم می‌خواهند بدانند آیا تنابنده پایتخت 7 را می‌سازد. برای جزییات صحبت های محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت همراه فیگار باشید.

صحبت های محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت 7

حرف های بازیگر پایخت درباره ساخت فصل جدید سریال

سریال پایتخت ۷

پس از صحبت های مهدی فرجی درباره این که خیلی بعید است سریال پایتخت ساخته شود، محسن تنابنده در پاسخ به این خبر گفت: بله درسته پایتخی که آقایون می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد. پایتخت از مردم و برای مردم است.

این روزها، تلویزیون، اقبال گسترده سالیان گذشته خود را ندارد و این حقیقت، چیزی نیست که از چشم مدیران رده بالای سازمان پنهان مانده باشد. آنها در صحبت‌هایشان، گاها به شکلی غیرمستقیم به این حقیقت اشاره می‌کنند و از سوی دیگر، در این تکاپو هستند که محبوبیت و اقبال عمومی این رسانه را بازگردانده و مرجعیت اصلی و حقیقی خود را پیدا کنند.

صحبت های محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی جنجالی شد ! [+توضیحات]

به تازگی مهدی فرجی گفت:

در مورد سریال پایتخت باید بگویم که بعید می‌دانم فصل جدیدی از آن تولید شود چون یک مقدار کار سخته شده و آدم ها از هم جدا شدند و دور افتادند و درگیر کار دیگر شدند. این که دوباره بتوان در یک زمان مشخص و شرایط خاصی آن ها را دور هم جمع کرد کار سخت شده. خیلی امیدوارم ودعا می‌کنم انشالله بتوانیم یک روزی پایتخت 7 را بسازیم.

آخرین صحبت درباره سریال پایتخت به روزهای گذشته بازمی‌گردد که طی آن، مدیرکل دفتر فیلمنامه صداوسیما از قول قائم‌مقام رئیس سازمان عنوان کرد که پایتخت، به دلیل نزدیک بودن به واقعیت زندگی مردم، الگوی فیلمنامه‌نویسی است و ما دلمان می‌خواهد این سریال ادامه پیدا کند.

در زیر به عکس محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت 7 توجه کنید:

صحبت های محسن تنابنده درباره ساخت پایتخت

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان متولد 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر هم تجربه و فعالیت دارد.

نوروز سال ۱۴۰۳ نیز با ماه مبارک رمضان تلاقی پیدا کرده است و این مناسبت، اهمیت یک برنامه‌ریزی مدون را برای این آنتن طلایی، بیشتر کرده است. این یک خواست حداکثری است که فصل هفتم پایتخت به نوروز ۱۴۰۳ برسد؛ خواستی که با چراغ سبز و امیدآفرینی مدیران رده بالای تلویزیون، اکنون بسیار پررنگ شده است

و یکی از مهم ترین نقش های دنیای بازیگری جناب تنابنده بازیگری و نویسندگی در سریال پایتخت محسوب می‌شود. محسن تنابنده 23 بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ادواجش را به صورت به اطلاع همه رساند.

نامی اولین فرزند پسر محسن تنابنده است که بهمن ماه سال 96 به دنیا آمده است و محسن تنابنده با وجود او اولین بار طعم پدر شدن را حس کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *