سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی جنجالی شد ! [+توضیحات]

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی خبر جنجالی‌است که در پی اکران این فیلم اتفاق افتاده و در ادامه می‌توانید از جرئیات آن مطلع شوید.

پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم که در ادامه آن خبر نام سانسور شده هومن سیدی و سانسور شدن عکس محسن تنابنده از روی همین پوستر یکی از اخبار جنجالی دنیای سینماست که بسیار غوغا کرده‌است.

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی
پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم

محمد شایسته، مدیرعامل شایسته فیلم، پخش کننده فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم درمورد عدم صدور مجوز بیلبورد برای این فیلم در پیج رسمی خود اعلام موضع کرد.

او نوشت:

تا دیشب می‌گفتند اسم هومن سیدی را بردارید مجوز بیلبورد می‌دهیم، اسم کارگردان را حذف کردیم. امروز به شرکت تبلیغاتی گفتند عکس تنابنده باید حذف شود. در این صورت فقط عکس این خانه می‌ماند؛ مگر تبلیغ مشاور املاک می‌خواهیم بکنیم.

در ادامه می‌توانید پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم را ببینید:

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی
پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم

پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم

فیلم جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی با وجود انتشار نسخه قاچاق پیش از اکران، تنها در ۲۴ ساعت توانست ۷هزار و ۶۷۵ مخاطب را به سینما بیاورد. این فیلم تاکنون ۳۹۱ سالن سینمایی را به خود اختصاص داده و فروش ۳۹۹میلیون تومانی را در گیشه به ثبت رسانده است.

جنگ جهانی سوم برای نخستین‌بار در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شد و دو جایزه در بخش افق‌ها، از جمله بهترین فیلم برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده را به ارمغان آورد. این فیلم در ۱۹ سپتامبر به عنوان نماینده رسمی سینمای ایران برای حضور در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار از سوی کمیته انتخاب معرفی شد.

جنگ جهانی سوم در بخش رقابتی افق‌های جشنواره ونیز با تشویق ۷ دقیقه‌ای تماشاگران مواجه شد. جاناتان هالند از نشریه اسکرین اینترنشنال، با تمجید از این فیلم، آن را کمدی سیاهی خواند که به تدریج به یک تراژدی تبدیل می‌شود با تمرکز روی عناصر دلهره‌آور عالی و شفافیت افسانه‌ای خود، داستانی طاقت‌فرسا اما متقاعدکننده را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد چطور یکی از قربانیان یاد می‌گیرد که از ستمگران خود تقلید کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *