ویدئو: حضور محسن تنابنده در فصل دوم برنامه مهمونی

پس از اینکه روز گذشته قسمت دوم برنامه‌ی مهمانی از پلتفرم فیلیمو و نماوا منتشر شد، حضور محسن تنابنده در برنامه مهمونی سروصدای زیادی برپا کرد.

پس از اینکه حضور محسن تنابنده در مهمونی در قسمت دوم، منتشر شد، ویدیوی محسن تنابنده در فصل دوم مهمونی در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا کرد. حضور محسن تنابنده در مهمونی توانست دنیای رسانه را دوباره با این برنامه داغ کند.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی اعلام شد !

حضور محسن تنابنده در فصل دوم برنامه مهمونی

به تازگی، پس از انتشار قسمت دوم برنامه‌ی مهمونی، قسمتی از فصل دوم این برنامه که پخش آن از یکم فروردین شروع شده را می‌بینید که محسن تنابنده در آن حضور دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی محسن تنابنده در فصل دوم مهمونی را ببینید:

محسن تنابنده در کنار پشه

این مجموعه فروردین ماه سال 1401 از طریق شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطب قرار گرفت که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *