ببینید: وقتی که حسن ریوندی برنده ماشین می شود [+ویدیو]

اخیراً ویدئویی مبنی بر پراید برنده شدن حسن ریوندی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد وقتی که حسن ریوندی برنده ماشین می شود چه رخ می‌دهد.

به تازگی، ویدئویی از برنده ماشین شدن حسن ریوندی در فضای مجازی، تحت عنوان جایزه حسن ریوندی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش به همراه داشته است.

ویدئوی حسن ریوندی و برنده شدن پراید یکی از اتفاقات جذاب و قابل توجه او در این چند روز اخیر بود که در یکی از استنداپ‌هایش تعریف می‌کند.

پراید برنده شدن حسن ریوندی

پراید برنده شدن حسن ریوندی
برنده ماشین شدن حسن ریوندی

حسن ریوندی در این ویدئو که به تازگی در اینستاگرام خود منتشر کرده، درباره وضعیت خودرو در کشور و قرعه کشی خودرو طعنه‌ای کمدی زده است. حسن ریوندی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۵ سبزوار، استندآپ کمدین و مجری ایرانی است. او بیشترین میزان دنبال کننده در این شبکه اجتماعی در بین افراد ایرانی را دارا است.

بیشتر بخوانید:

کلیپ خنده دار حسن ریوندی درباره آرایش دخترا

حسن ریوندی یکم فروردین ۱۳۵۵ در سبزوار زاده شد. او فارغ‌التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری می‌باشد، شغل اصلی او دبیری است. بر اساس روایتی وی نوه دکتر شریعتی است. ریوندی بعد از طی دوران خدمت سربازی، حرفهٔ صدا سازی و اجرا را به صورت جدی ادامه داد. وی سلفژ را زیر نظر محمد نوری آموخته است.

در ادامه می‌توانید حسن ریوندی و برنده شدن پراید را ببینید:

جایزه حسن ریوندی

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *