محمد فیلی بازیگر معروف در بیمارستان بستری شد ! [+آخرین جزئیات از وضعیت او]

محمد فیلی بازیگر مطرح و پیشکسوت ایرانی‌ است که اخیرا در خبری تازه منتشر شده بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان و جزئیات بیماری او تایید شد.

به تازگی با انتشار اخباری درباره بیماری محمد فیلی و حضور محمد فیلی در بیمارستان توجهات بسیاری جلب او شده و اخیرا جزئیاتی مبنی بر مریض شدن محمد فیلی منتشر شد.

بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان

بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان
بیماری محمد فیلی

محمد فِیلی، متولد ۲۲ فروردین ۱۳۲۹ در شیراز، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. از معروف‌ترین نقش‌های تلویزیونی که وی تاکنون بازی کرده‌است می‌توان به نسیم بیگ و بسیم بیگ در سریال روزی روزگاری، مموش در سریال تفنگ سرپر و نقش شِمر بن ذی الجوشن در سریال مختار نامه اشاره کرد.

هفته گذشته در پی بروز نشانه‌های بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه، بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان اتفاق افتاد. با تشخیص مشکل انسداد در شریان‌ها توسط پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب قرار گرفت که خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بوده است.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌ و گو با خبرنگار تسنیم درباره‌ی بیماری‌اش گفت:

از هفته گذشته مرا به بیمارستان لاله آ‌ورند، ابتدا پزشکان قلب مرا با آنژیو بررسی کردند تا ببینند مشکل قلبی دارم یا نه؛ که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود، سپس با MRI به این نتیجه رسیدند که مشکوک به ضایعه مغزی‌ام.

او اضافه کرد:

این نکته را مطرح کردند و چند شبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودم و به‌تازگی به بخش آمده‌ام، اما پزشکان گفته‌اند در حال بررسی‌ و تصمیم‌گیری‌اند بنده را روز پنجشنبه جراحی کنند یا درمان سیر دیگری پیدا می‌کند.

فیلی همچنین از مردم می‌خواهد برای او دعا کنند تا بتواند دوباره به صحنه بازیگری برگردد.

بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان
بیماری محمد فیلی

مریض شدن محمد فیلی

او به‌تازگی سریال طمعِ طمع را در اصفهان و مجموعه تلویزیونی دمکنی محصول صدا و سیمای استان فارس را جلوی دوربین داشته است. این بازیگر پیشکسوت دلیل مشکلات و نارسایی مغزی و بیماری‌اش را خستگی ناشی از حضور در این مجموعه‌های تلویزیونی می‌داند. محمد فیلی این روزها سریال گیل‌دخت را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و گفته می‌شود قرار است در سریال سلمان فارسی داود میرباقری نیز حضور داشته باشد.

روزی روزگاری، تفنگ سر پر، مختارنامه، پرستاران، هشت و نیم دقیقه و دنگ و فنگ روزگار از دیگر آثار این هنرمند پیشکسوت به‌شمار می‌رود. او در جشنواره فیلم فجر سال 1399، فیلم خروج ابراهیم حاتمی‌کیا را روی پرده نقره‌ای داشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *