فیلمی از صحنه صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی

به تازگی، فیلمی از صحنه صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

به تازگی، ویدیوی برق گرفتگی شکوفه حسینی در فضای مجازی منتشر شده که فیلم صاعقه گرفتگی از شکوفه حسینی را نشان می‌دهد و توانسته بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

ویدئویی که از رعد و برق زدن به خواهر بهار حسینی  در فضای مجازی به انتشار رسیده است، با اجازه خانواده‌ی او، در شبکه‌های اجتماعی، توسط کاربران به انتشار رسیده است.

صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی

صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی
رعد و برق زدن به خواهر بهار حسینی, صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی

فیلمی از لحظه صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر زنده یاد بهاره حسینی (منشی صحنه سینما) منتشر شده است. این تصاویر مربوط به دو سال قبل می‌باشد که شکوفه حسینی برای کمک به نیازمندان سیستان عازم این استان شده بود.

برخی از خبرگزاری‌ها می‌گویند که او حالا پس از گذشت دو سال همچنان در کماست و وضعیت نامعلومی دارد.

فیلم صاعقه گرفتگی از شکوفه حسینی

در ادامه می‌توانید ویدیوی برق گرفتگی شکوفه حسینی را ببینید:

بهاره حسینی نیز، هنرمندی که در ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت؛ در آثاری همچون فرداهای قشنگ، زنان ونوسی مردان مریخی، دلدادگان، سیب ترش، من یک ایرانی‌ام، دوربین، نازنین، محله گل و بلبل، رحمان ۱۴۰۰، سریال دل و … به عنوان منشی صحنه حضور داشت،

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *