فوری: لابرت لیبرمن کارگردان شناخته شده درگذشت! +[بیوگرافی و علت فوت]

درگذشت لابرت لیمبرمن ؛ لابرت لیمبر من کارگردان مطرحی بود که فیلم هایی چون «آتش در آسمان» و «دی۳: اردک‌های قدرتمند» را کارگردانی کرده بود.

«رابرت لیبرمن»، کارگردان «آتش در آسمان» درگذشت. رابرت لیبرمن ۱۵ فیلم سینمایی ساخته بود که «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم»، «دی۳: اردک‌های قدرتمند» و «آتش در آسمان» از جمله آن‌ها بودند. در ادامه مطلب با خبر لابرت لیمبرمن درگذشت همراه ما بمانید.

درگذشت لابرت لیمبرمن

  • فوت لابرت لیمبر من

به گزارش منابع خبری:

 «رابرت لیبرمن»، کارگردان آمریکایی فیلم علمی تخیلی «آتش در آسمان» و برنده جایزه انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) در سن ۷۵ ساگی درگذشت.

رابرت لیبرمن ۱۵ فیلم سینمایی ساخته بود که «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم»، «دی۳: اردک‌های قدرتمند» و «آتش در آسمان» از جمله آن‌ها بودند. وی کارگردانی اپیزود‌های سریال‌های متعددی از جمله «پرونده‌های ایکس»، «تایتانیک»، «منطقه مرده»، «نیکیتا»، «پناهگاه»، «شارک» و «دکستر» بود و هزاران آگهی تبلیغاتی را در کارنامه داشت.

درگذشت لابرت لیمبرمن

بیوگرافی لابرت لیمبرمن

«لیبرمن» بیش از ۵۰ سال فعالیت هنری خود را با همکاری به عنوان دستیار تدوین ویدئو‌های تبلیغاتی آغاز کرد، اما در اواسط دهه ۷۰ میلادی حرفه کارگردانی را پیش گرفت. «لیبرمن» ویدئو‌های تبلیغاتی متعددی را برای کسب و کار‌هایی همچون «مک‌دونالدز» و «اورئو» تولید کرد و در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۹۵ میلادی برنده جایزه انجمن کارگردانان آمریکا شد. او همچنین با چهره‌های برجسته‌ای همچون «بیل کلینتون»، «مایکل جردن» و «آن هتوی» همکاری کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *