تصاویر لو رفته از ابی و همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج

به تازگی، اخباری مبنی تصاویر لو رفته از ابی و همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج منتشر شده حواشی و بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی داشته است.

اخیراً عکس های سالگرد ابی و همسرش به تازگی منتشر شده که تحت عنوان تصویر ابی و مهشید برای سالگرد ازدواجشان که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته است.

عکس های سالگرد ابی و مهشید در شبکه‌های اجتماعی، ابتدا با تصاویری که خودش و همسرش با اشتراک گذاشته که بازتاب فراوانی به همراه داشته است.

تصاویر لو رفته از ابی و همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج

عکس های سالگرد ابی و همسرش
عکس های سالگرد ابی و همسرش, عکس های سالگرد ابی و همسرش

ابراهیم حامدی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است تا دیپلم تحصیل کرده و حالا به آقای صدا (ابی) در موسیقی مشهور می باشد، بدون کلاس وارد این عرصه شد و حالا ساکن کشور اسپانیا می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

اجرای کلبه من ابی در جشنواره تنتورا

نام همسرش مهشید برومند معروف به مهشید حامدی است یکی از هواداران پروپاقرص او بوده و در همه کنسرت‌های شرکت می‌کرده و در نتیجه به این خواننده پیشنهاد ازدواج می‌دهد و بعد از مدتی نامزدی با یکدیگر ازدواج می‌کنند.

ابی قبلاً نیز یک ازدواج ناموفق داشته در سال ۱۳۵۳ با خانمی به نام فیروزه مقدادی ازدواج کرد حاصل این ازدواج سه فرزند دختر به نام‌های خاتون، عسل و سایه می‌باشد

تصویر ابی و مهشید برای سالگرد ازدواجشان

در ادامه می‌توانید عکس های سالگرد ابی و مهشید را ببینید:

تصاویر لو رفته از ابی و همسرش
تصاویر لو رفته از ابی و همسرش, عکس های سالگرد ابی و مهشید

ابی بعد از از مدتی به صورت مجردی زندگی می‌کرد تا اینکه در نهایت با خانمی به نام مهشید برومند آشنا می‌شود. این خانوم در رشته مدیریتی تحصیل کرده و به عنوان مدیر برنامه‌های این خواننده انتخاب شد. او سعی می‌کرد برگزاری کنسرت‌های ابی را هماهنگ کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *