زمان پخش سریال کره ای فرصتی دیگر از شبکه جم دراما

سریال کره‌ای فرصتی دیگر یکی از سریال‌های مهم کره‌ای است که در ادامه، زمان پخش سریال کره ای فرصتی دیگر از شبکه جم دراما را برای مخاطبان خواهیم گفت.

پس از اینکه جم دراما ااعلام کرد سریال‌های کره‌ای زیادی را نشان خواهد داد، سریال کره ای فرصتی دیگر جم دراما معرفی شد و روز پخش سریال فرصتی دیگر از جم دراما نیز برای مخاطبان اعلام شد.

روز پخش سریال فرصتی دیگر از جم دراما از 26 شهریور از جمعه تا چهارشنبه

ساعت پخش فرصتی دیگر از جم دراما ساعت 21:00

تکرار سریال کره ای فرصتی دیگر ساعت 22:00 همان شب

زمان پخش سریال کره ای فرصتی دیگر

زمان پخش سریال کره ای فرصتی دیگر
سریال کره ای فرصتی دیگر جم دراما

فرصتی دیگر یا همان Once Again یک سریال تلویزیونی درام کره‌ای است که با عنوان یک بار دیگر هم شناخته می‌شود. این سریال به کارگردانی لی جه سانگ و نویسندگی یانگ هی-سونگ در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و در شبکه KBS2 پخش شده است. این سریال در مجموع به ۱۰۰ قسمت تقسیم شده و از ۲۸ مارس تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰ روزهای شنبه و یکشنبه، ساعت ۱۹:۵۵ به وقت کره (KST) پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال کره ای مادر من از شبکه جم دراما

داستان این سریال در مورد زندگی خانواده ای است که شامل پدر و مادر و چهار فرزندشان می‌باشد. همچنین، این سریال به زبان کره‌ای ساخته شده و در کشور جنوب کره تولید شده است. بازیگران این سریال شامل لی سانگ-یوب، لی مین جونگ، چا هوا یئون و او یون آه است. “فرصتی دیگر” یک سریال پرطرفدار در کره جنوبی بود و محبوبیت بسیار خوبی نیز در بین بینندگان خارجی داشت.

روز پخش سریال فرصتی دیگر از جم دراما

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال فرصتی دیگر را ببینید:

زمان پخش سریال کره ای فرصتی دیگر
تکرار سریال کره ای فرصتی دیگر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *