معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان در نکوداشت آتیلا پسیانی

پس از خبر کشف حجاب افسانه بایگان که حواشی زیادی را داشت، در ادامه معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان در نکوداشت آتیلا پسیانی را خواهید دید.

پس از کشف حجاب این بازیگر در شب گذشته، نوشته لباس افسانه بایگان نیز مانند اخبار کشف حجابش جنجال آفرید و معانی نوشته شده افسانه بایگان در لباسش حواشی زیادی را به همراه داشت.

معنی لباس افسانه بایگان که به انگلیسی نوشته شده است، برخی خبرگزاری‌ها را درگیر خودش کرده و بازتاب‌های فراوانی را نیز به همراه داشته است.

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان در نکوداشت آتیلا پسیانی

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان
معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان, نوشته لباس افسانه بایگان

تصویری از حضور افسانه بایگان، بازیگر ایرانی با پوشش اختیاری در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است. افسانه بایگان در این مراسم تی‌شرت طوسی و کت مشکی به تن دارد و گوشواره‌های شیر و خورشید نشان و گردنبند مروارید انداخته است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی لو رفته از تصاویر +18 افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

خانم بایگان پیشتر تصویری بدون روسری از خود در اینستاگرامش منتشر کرده بود. در این مراسم فاطمه معتمد آریا، دیگر بازیگر زن ایرانی هم بدون پوشش مورد تائید شرکت کرده است که فکر نمی‌کنیم کار درستی کرده بوده باشند.

معانی نوشته شده افسانه بایگان در لباسش

در ادامه می‌توانید معنی لباس افسانه بایگان را ببینید:

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان
معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان, معنی لباس افسانه بایگان

افسانه بایگان متولد ۲۶ دی ۱۳۴۰ بازیگر ایرانی است. او بازیگری را در ۱۱ سالگی تجربه کرد و اولین نقشش در فیلم کوتاه بوق (۱۳۵۱) بود، اما به‌طور حرفه‌ای فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ با مجموعه تلویزیونی سربداران آغاز کرد. بایگان در سینما نیز از سال ۱۳۶۴ با فیلم گمشده شروع به فعالیت کرد و یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و سوپراستار دههٔ ۱۳۶۰ سینما شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *