ویدیو : تیکه حامد آهنگی به خانم شرکت کننده ؛ شما خارجی هستی؟

اخیرا ویدیویی از تیکه حامد آهنگی به خانم شرکت کننده در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای این هنرمند ایجاد کرده است.

به تازگی کیلیپی از مسخره شدن شرکت کننده خانوم توسط حامد آهنگی در رسانه های مجازی پخش ده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است. گویا دلیل شوخی بی جا حامد آهنگی با خانم شرکت کننده در برنامه تی ان تی بوده که طرز صحبت کردن وی بوده است. در ادامه ویدیوی از طعنه حامد آهنگی به خانوم شرکت کننده خواهید دید.

تیکه حامد آهنگی به خانم شرکت کننده

فیلم منتشر شده از جنجال دوباره حامد آهنگی در برنامه تی ان تی و تمسخر نحوه صحبت کردن شرکت کننده زن بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام است.

در این ویدیو که با واکنش منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه می شود، حامد آهنگ مجری برنامه تی ان تی در اقدامی مسبوق به سابقه صحبت کردن یک شرکت ک ننده خانم را مسخره می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مسخره شدن شرکت کننده خانوم توسط حامد آهنگی را ببینید:

طعنه حامد آهنگی به خانوم شرکت کننده

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی ، بازیگر و کمدین است.تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد که از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند.یک خواهر دارد و از علاقمندان سری ماشین های BMW می باشد.

سال 1389 در 31 سالگی بعد از اجرای موفق در ویژه برنامه برترین های شبکه جام و جم که در شیراز برگزار می شد توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *