ویدیو : هندی خواندن عمو پورنگ در استودیو

به تازگی ویدیویی از هندی خواندن عمو پورنگ در استودیو در رسانه ها به صورت موفت پست شده که حواشی زیادی را برای این مجبری مهربان داشته است.

اخیرا ویدیویی از دابسمش عمو پورنگ با آهنگ هندی در فضای مجازی پخش شده است. گویا به صورت موقت در صفحه شخصی خودش قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از  خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

ببینید : تصویری جدید از عمو پورنگ به همراه امیر محمد

هندی خواندن عمو پورنگ در استودیو

گویا داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در رسانه ها در مورد هندی خواندنش گفت:

“از بچگی عاشق تماشای فیلم هندی بودم، حسی که در فیلم های هندی قرار داشت از نظر من کم نظیر بود. از آنجا که علاقه زیادی به بازیگری داشتم بعد از تماشای این فیلم‌ها آن را برای خواهر و برادرهایم بازی می‌کردم و خوراکی مثل پفک بعنوان دستمزد می‌‎گرفتم.”

در ادامه می‌توانید ویدیو از هم خوانی عمو پورنگ با آهنگ هندی را ببینید:

لب خوانی عمو پورنگ با آهنگ هندی

حالا هم که او از تلویزیون دور است. بیشتر از فضای مجازی فعالیت دارد و به تازگی ویدئویی از دابسمش یک آهنگ هندی منتشر کرده است. عمو پورنگ این دابسمش را به طرفداران آهنگ ها و فیلم های هندی تقدیم کرده است؛ اما حرکات عجیب اش در این ویدئو با واکنش تعداد اندکی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

ببینید : عکس دیدن نشده از پسر بدنساز عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد 1 مرداد 1352 در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *