ببینید: شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی + [فیلم سوتی طناز طباطبایی در اولین لایوش]

اخیراً اخباری مبنی بر شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی در برخی از رسانه‌های داخلی منتشر شده که به شایعه این خبر می‌پردازد و حواشی زیادی نیز داشته است.

به تازگی، برخی از رسانه‌های داخلی، به اخبار کذش و شایعات عمل کردن طناز طباطبایی پرداختند که گویی طناز طباطبایی و عمل زیبایی او را در تصویری فوتوشاپ و قدیمی نشان می‌دهد و در ادامه با تصویر شایعه طناز طباطبایی و عمل آن خواهیم بود.

شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ بازیگر ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم شنای پروانه (۱۳۹۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده است. همچنین برای فیلم بی‌رؤیا (۱۴۰۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی
شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی, شایعات عمل کردن طناز طباطبایی

این تصویر جدید که از او منتشر شده است، تصویری قدیمی مربوط به سریال یاغی که به تازگی آن را بازی کرده بود است. برخی از کاربران با فوتوشاپ، تصویر او را زیباتر کردند تا به شایعه طناز طباطبایی و عمل زیبایی آن بپردازند.

بیشتر بخوانید:

طناز طباطبایی و عمل زیبایی

در ادامه می‌توانید تصویر شایعه طناز طباطبایی و عمل آن را ببینید:

شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی
شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی, شایعات عمل کردن طناز طباطبایی

بیشتر بخوانید:

ویدئویی از اولین بازیگری طناز طباطبایی در 17 سالگی

فیلم آرایش غلیظ طناز طباطبایی را ببینید:

فیلمی از اکران یاغی در کنار مردم خوش ذوق و پر شور شیراز را با حضور طناز طباطبایی ببینید:

فیلم دردسر لایو طناز طباطبایی با بازیگر فراری از ایران را ببینید:

فیلمی از لایو طناز طباطبایی با احسان کرمی در فضای مجازی منتشر شد که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است. فیلم سوتی طناز طباطبایی در اولین لایوش را دیدید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *